رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان;

برگزاری تجمع بزرگ مردمی ۹ دی در سمنان

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تجمع بزرگ مردمی به مناسبت سالروز حماسه مردم ایران در ۹ دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت : نهم دی‌ماه سال 88 ملت ولایت مدار و غیور ایرانی پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان این مرزوبوم و فتنه گران دادند.


وی با تأکید بر اینکه ملت ایران در مقابل اعتقادات خود سکوت نمی‌کنند و دست هر فتنه‌گری را که به آرمان و اعتقادات اسلامی آنان تجاوز کند را کوتاه می‌کنند افزود: در این روز ملت ایران حماسه شکوهمندی آفریدند که آوازه آن در جهان پیچیده است.


رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه گرامیداشت این روز در اولویت نخست مسئولان نظام قرار دارد و این مهم از اهمیت ویژه‌ای در جهان اسلام برخوردار است.


وی با از برگزاری تجمع مردمی هم‌زمان با سالروز حماسه مردم ایران در نهم دی‌ماه خبر داد و گفت: این روز با عنوان روز " بصیرت و میثاق امت با ولایت " نام‌گذاری شده است.


قندهاری تصریح کرد: این تجمع روز شنبه رأس ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره) سمنان برگزار می‌شود.


وی ابراز داشت: سردار جوانی، مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم است.


رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه باید در این مراسم شرکت کنند و باری دیگر ضمن تجدید میثاق با ولایت مشتی محکم بر دهان فتنه‌گرانی که در داخل و خارج از کشور در حال تفرقه‌افکنی هستند بکوبند.


انتهای پیام / ه


جزئیات برگزاری تجمع بزرگ مردمی۹ دی در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.