نعمتی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تعطیلات دو هفته‌ای صحن علنی برای بررسی بودجه 97/کمیسیون تلفیق تا 26 دی بودجه را جمع‌بندی می‌کند

سخنگوی هیئت رئیسه گفت:در جلسه امروز تصمیم بر آن شد که کمیسیون تلفیق تا 26 دی درباره بودجه 97 به جمع‌بندی برسد.

تعطیلات دو هفته‌ای صحن علنی برای بررسی بودجه 97/کمیسیون تلفیق تا 26 دی بودجه را جمع‌بندی می‌کندبهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح مصوبات امروز این هیئت رئیسه گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه قرار شد مدت زمان حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه‌ 2 هفته باشد تا کمیسیون تلفیق بودجه 97 بتواند هر روز به صورت دو شیفت جلسه داشته باشد.

وی ادامه داد: تصمیم بر آن شد که کمیسیون تلفیق بودجه تا 26 دی ماه درباره لایحه بودجه 97 به جمع‌بندی برسد و آن را به صحن علنی ارائه کند. البته امکان دارد این تاریخ بین 24 دی ماه تا 26 دی ماه باشد.

 سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: ان شاءالله کار بررسی بودجه تا 15 بهمن ماه در صحن علنی به اتمام می رسد تا بتوانیم آن را به شورای نگهبان ارائه کنیم.

وی همچنین با اشاره به دیگر تصمیم هیئت رئیسه مجلس گفت: قرار شد کمیسیونی ویژه برای بررسی تفکیک وزراتخانه‌های دولت در مجلس تشکیل شود.

نماینده مردم تهران،‌ ری ،‌شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: دولت پیش از این لایحه‌ای را برای تفکیک تعدادی از وزارتخانه‌ها به مجلس ارائه کرده بود،‌ همچنین دو طرح هم در مجلس در این مورد وجود داشت لذا قرار شد با تشکیل کمیسیونی ویژه شامل 23 نفر از کمیسیون های تخصصی تمامی موارد لایحه و طرحهای مختلف را بررسی کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اذعان کرد: تعیین تکلیف وزراتخانه‌هایی همچون انرژی،‌ ورزش، منابع طبیعی در دستور کار این کمیسیون ویژه خواهد بود و به زودی تشکیل می‌شود.

شایان ذکر است پیش از این قرار بود نمایندگان از فردا (چهارشنبه، 6 دی ماه) به مدت یک هفته برای سرکشی به  حوزه‌های انتخابیه خود بروند که با تصمیم امروز هیئت رئیسه، آنها 2 هفته در حوزه‌های انتخابینه خود حضور خواهند داشت. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۵ دی ۱۳۹۶
هرچه مجلس ودولت تعطیل باشد خوبه
آخرین اخبار