حكم جلب برای سرباز فراری والیبال صادر شد

چند سرباز دژبان با حضور در خانه والیبال خواستار بازداشت بازیكن سرباز تیم والیبال رعد پدافند كاشان شدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاقات عجیب و غریب در والیبال ایران تمامی ندارد. امروز تیم رعد پدافند كاشان در خانه والیبال تهران تمرین داشت و در جریان این تمرین چند دژبان با حكم جلب «طیب عینی» بازیكن این تیم خواستار بازداشت این بازیكن شدند.

این نفرات عنوان كرده بودند كه عینی، بازیكن ملی‌پوش تیم رعد پدافند كاشان سرباز فراری است و باید بازداشت شود. این در حالی است كه تیم رعد پدافند كاشان زیر نظر نیروهای مسلح است و به طور كلی بازیكنان این تیم سرباز هستند.

میثم پورجلالی، سرپرست خانه والیبال تهران كه مانع حضور این دژبان‌ها به سالن تمرین شده بود، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز چند د‍ژبان به خانه والیبال تهران آمدند و این در حالی است كه حكم جلب این بازیكن را داشتند. بر اساس قانون هر سرباز اگر 9 روز غیبت داشته باشد، به عنوان سرباز فراری تلقی می‌شود و باید بازداشت شود. طیب عینی باید زودتر مشكلات اداری‌اش را حل كند تا این مسئله منجر به دستگیری و بازداشتش نشود.

تیم والیبال رعد پافند كاشان این هفته و در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باید به مصاف تیم والیبال بانک سرمایه برود.

انتهای پیام/

ماجرای حكم جلب بازیكن سرباز والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار