شاگردان کی روش، امید نخست آسیا در جام جهانی ۲۰۱۸

رسانه هنگ کنگی، تیم ملی فوتبال ایران را امید اول قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی کرد.

شاگردان کی روش، امید نخست آسیا در جام جهانیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از آسیا تایمز هنگ کنک، برای نخستین بار در ادوار جام جهانی، قاره آسیا 5 نماینده در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان در سال 2018 دارد و آنها تلاش می کنند تا نتایج خوبی بگیرند. استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، ایران و عربستان سعودی 5 نماینده قاره کهن هستند و برنامه ریزی می کنند تا افتخار آفرینی کنند.

نمایندگان آسیا در سال 2014 نتایج ضعیفی را کسب کردند. 4 نماینده قاره به جزء عربستان تنها 3 امتیاز بدست آوردند و در 9 بازی شکست خوردند و حالا تلاش می کنند تا در روسیه جبران نتایج کنند. امید است 5 نماینده آسیا در جام جهانی 2018 روسیه متفاوت باشند و بتوانند در گروه های سخت خود موفق شوند.

ایران ( اسپانیا - پرتغال - مراکش )

تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل عملکرد خوبی داشت و در واپسین لحظات با جادوی مسی مغلوب آرژانتین شد. ایران برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود کرد و همچنان هم بهترین تیم آسیایی است. ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی با سرمربی با تجربه و محترمش شکست نخورد و 10 گل در 10 بازی زد تا امید نخست قاره آسیا برای جام جهانی لقب بگیرد.

ایران با قرعه کشی جام جهانی که 1 دسامبر برگزار شد با تیم های قهرمان جام جهانی 2010 - قهرمان یورو 2012 و قهرمان یورو 2016 همگروه است و ما اگر تیم ملی موفق شود برای اولین بار به مرحله حذفی این رقابت‌ها برسد، یک ملت دیوانه خواهند شد.

انتهای پیام/

توصیف رسانه هنگ کنکی درباره تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدییاهر اوشاغی
۲۲:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۶
فک کنم با اولین پرواز ار روسیه به کشورمون برگردیم بعد از برگزار جام جهانی دلتون بیخود خوش نکنید که به مرحله بعد بریم خب ارزو برای ما عیب نیست
آخرین اخبار