رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان :

گلستانی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات ۹ میلیارد ریال کمک کردند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان گفت: بیش از ۹ میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون، کمک‌های مردم گلستان برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌ آوری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ صفر معراجی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان گفت: مردم گلستان از ابتدای سال تاکنون توانستند بیش از ۹ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال برای بازسازی عتبات و عالیات کمک نقدی و غیر نقدی داشته باشند.

وی ادامه داد: از این مبلغ جمع‌آوری شده،۷۱۲ گرم طلا و ۳۶۵ گرم نقره در بخش نذورات نقدی کمک، جمع‌ آوری شد که در این بخش شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر به ترتیب بیشترین کمک‌ها را داشتند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان ترفیع گنبد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را یکی از طرح ها‌ی سازمان عتبات عالیات دانست و گفت: افراد می‌توانند با پرداخت دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان یک خشت طلا خریداری کنند و سند افتخار آن را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه در نیمه سال ۹۴ و سال ۹۵، ۱۶۰ خشت طلا به فروش رسید، افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۱۸۴ خشت طلا به فروش رسیده است که شهرستان کلاله در خرید خشت طلا توانسته مقام اول را کسب کند.

معراجی افزود: در این مدت، ۳۴ نفر به ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان مراجعه کردند و توانستند ۳۴ متر از صحن حضرت زهرا (س) را خریداری و سند افتخار را دریافت کنند.

انتهای پیام/م
 

کمک گلستانی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.