رئیس قوه قضاییه در سفر به کرمانشاه:

با نهادهایی که کم‌کاری کنند برخورد قضایی می‌کنیم

رئیس قوه قضاییه در سفر به کرمانشاه گفت: هر جا برایمان محرز شود که ارگان یا نهادی در کمک به مناطق زلزله زده کم‌کاری می‌کند، برخورد قضایی خواهیم کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به کرمانشاه  گفت:دولت در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی کشیده است و این روند همچنان باید ادامه یابد.

با نهادهایی که کم‌کاری کنند برخورد قضایی می‌کنیم


آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه حضور مسئولان کشور در مناطق زلزله‌زده باعث تسلی خاطر آسیب‌دیدگان می‌شودگفت: نباید بیمارستانی که یک سال ساخته شده در زلزله استان کرمانشاه تخریب می شد و مسببین این قضیه بازخواست می‌شوندحتما کاستی هایی در نظارتها روی ساخت برخی پروژه ها وجود داشته و حتما قوه قضاییه در رسیدگی به این موارد وظایفی دارد که از همان ساعات اولیه پیگیری کرده است.

وی گفت: کسانی که کوتاهی کردند باید باز خواست شوند و به گفته  رئیس دادگستری استان پیمانکار بیمارستانهای تخریب شده هم دستگیر شده است.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: نباید بیمارستانی که یک سال ساخته شده تخریب می شد اما امروز فقط فضای بازخواست نیست باید به فکر رفع نیازهای مردم بود و تمرکز روی این تلاش ها باشد.

قاضی القضات در ادامه تصریح کرد: همه نیروها از جمله سپاه و ارتش، هلال احمر و ستاد بحران عملکرد قابل تقدیر داشتند و امیدواریم در آینده نزدیک این مناطق بهتر از قبل ساخته شود.

رئیس قوه قضاییه ساعاتی قبل به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور وارد کرمانشاه شد و در فرودگاه شهید اشرفی مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.

انتهای پیام/ز

سفر رییس  قوه قضاییه به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.