جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) مطرح کرد:

حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا طی بیانیه‌ای حماسه ۹ دی را تجلی قدرت ملت ایران و خنثی کننده نفوذ نرم دشمنان خواندند.

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در دانشگاه الزهرابه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) طی بیانیه ای حماسه 9 دی را  تجلی قدرت ملت ایران و خنثی کننده نفوذ نرم دشمنان  خواندند ، متن این بیانیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون (10) الا انهم هم المفسدون ولکن لا یشعرون(11) بقره(10_11)

وهنگامی که به انان گفته شد درزمین فسادنکنید میگویند:مافقط اصلاح کننده ایم ! آگاه باشید !اینها همان مفسدانند،ولی نمیدانند.

حماسه 9 دی ، روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت و روز تجلی قدرت ملت ایران وخنثی کننده نفوذ نرم دشمنان است.

پس از انتخابات عظیم سال 88 مقام معظم رهبری این حماسه بی نظیر وقدرت فکری مردم را از نمونه های قدرت نظام جمهوری اسلامی دانستند. قدرتی که همیشه و همه جا نام ایران و ایرانی را برسر زبان ها افکنده و همین قدرت است که ترس دشمنان رابرمی انگیزد وآنها را وادار می‌کند که به فکر چاره ای باشند و با بکارگیری از ساده لوحان داخلی دست به توطئه واستکباری بزنند که پایانش جز پیروزی حق بر باطل نیست.

دشمن از مهره هایی استفاده کرد که همیشه سر تعظیمشان دربرابر ممالکی بوده است که چه از آن ابتدا تا آینده دشمن اصلی ما بوده اند وبا کینه‌توزی سعی براین داشتند که به نظام جمهوری اسلامی که آن را مانعی برای رسیدن به اهداف پلیدخود میدانند ضربه بزنند و با بی حرمتی به سرور و سالار شهیدان در روز عاشورا این کار را شروع کردند اما با این کار دست خیانتکا ر خود را بیش از پیش رو کردند.

حال ما نوجوانان دیروز، امروز با تمام قدرت پای ارمان های این انقلاب و نظام استاده ایم و تا پای جان گوش به فرمان ولایت هستیم و اجازه نخواهیم داد که بازیگران این بازی کثیف کشور را به لبه پرتگاه ببرند .

اگر چه امروزه هستند افرادی که میخواهند فتنه را کمرنگ کرده وقصد دارند فتنه را یک اعتراض انتخاباتی بنامند و آن را از اذهان پاک کنند اما ما جوانان انقلابی اجازه نخواهیم داد و از مواضع خود برای مجازات عاملان اصلی فتنه که مصداق کاملی از مفسدان فی الارض هستند کوتاه نخواهیم آمد و اجازه نخواهیم داد که حماسه 9 دی که نشان ازبصیرت ملت ایران دارد از خاطرها برود.

رهبران بدانید و بدانند که ما جوانان همواره در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و هستیم وگوش به فرمان ولایت تا زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

سایه مقام معظم رهبری مستدام

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)

لازم به ذکر است، فردا نمایشگاه پوستری در ورودی درب شمالی دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در دانشگاه الزهرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.