باشگاه خبرنگاران گزارش می دهد؛

جوانان ورزشکار تفرشی امیدوار به حمایت مسئولان + تصاویر

تنیس روی میز شهرستان تفرش با رتبه سوم استان مرکزی نیاز به حمایت مسئولان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شهرستان تفرش بعد از اراک و خمین رتبه سوم تنیس روی میز استان مرکزی را دارد وصدای راکت‌های ۴۵ بازیکن فعال این شهرستان خبر از قهرمانی نوجوانان این دیار درآینده‌ای نه چندان دور دارد.

البته تنیس شهرستان تفرش علاوه دارا بودن ورزشکارانی با رتبه استانی همچنین سینا عسکری نایب قهرمان کشوری تنیس روی میز را هم در کارنامه خود دارد.

سینا عسگری  در مصاحبه باخبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  با بیان اینکه ۵ سال به صورت حرفه‌ای درحال تمرینات هست و قصد دارد سال آینده مقام قهرمانی کشور را به دست اورد گفت: برای مدال آوردن در مسابقات بین المللی هم برنامه ریزی کرده است.

به همت مسولان و مربیان تنیس تفرش نوجوانان برای مسابقات استانی آماده می‌شوند.

کاظمی رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان تفرش هم با بیان اینکه برای نوجوان یا نوآموزان تنیس روی میز این شهرستان برنامه‌های آموزشی منسجم برگزار می‌شود گفت: آشنایی با راکت و آشنایی باتوپ مراحل مقدماتی هستند که طبق چهار چوب وضوابط آموزشی به نواموزان یاد داده می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه علاوه برمراحل مقدماتی برنامه‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای هم برای این نوجوانان درنظر گرفته شده است افزود:  این نوآموزان برای مسابقات استانی آماده می‌شوند.

وی اضافه کرد:با کمک مربی‌ها این ورزشکاران برای مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان استانی در دیماه وبهمن ماه آماده می‌شوند.

اما تنیس روی میز شهرستان تفرش با چالش‌هایی هم روبروست که روند قهرمانی این تنیسور‌ها را کند می‌کندکه برای بررسی مشکلات به سراغ رییس ورزش جوانان تفرش رفتیم.

سینا عسگری نایب قهرمان کشوری تنیس روی میز گفت: مشکل اصلی سالن اختصاصی و نبود مکانی برای میزبانی مسابقات و درپی ان پیشرفت تنیسور‌های تفرشی است.

کاظمی رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان تفرش هم گفت: مشکل اساسی که سال‌ها حل نشده نبود محل استاندارد تمرین و مسابقه است که به این دلیل و به دلیل کمبود وسایل نواموزان مجبورند مدت زیادی منتظر بمانند تا نوبتشان شود وتمرین کنند.

محمودی رییس ورزش و جوانان شهرستان تفرش هم با بیان اینکه شهرستان تفرش رتبه سوم تنیس روی میز استان مرکزی را دارد گفت:: سالن تخصصی رشته‌های ورزشی یکی از مطالبات جدی این جوانان است وامیدواریم در سال ۹۷ با طرح این موضوع در جلسه کمیته برنامه ریزی اعتبارات لازم در این خصوص تخصیص پیدا کند و احداث سالن اتاق بیافتد.


ورزشکاران تنیس روی میزشهرستان تفرش برای اینکه بتونند در میادین مختلف افتخار آفرینی کنند نیاز به حمایت بیشتر مسئولین دارندو امیدواریم مسولان هم با این حمایت جوانان باانرزی این ورزش را امیدوار کنند.

جوانان ورزشکار تفرشی امیدوار به حمایت مسئولان

 

جوانان ورزشکار تفرشی امیدوار به حمایت مسئولان

 

جوانان ورزشکار تفرشی امیدوار به حمایت مسئولان

 

جوانان ورزشکار تفرشی امیدوار به حمایت مسئولان

انتهای پیام / ج

تنیس روی میز تفرش امیدواربه حمایت مسئولان


انتهای پیام / ج


تنیس روی میز تفرش امیدواربه حمایت مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.