محسن رضائی فرا رسیدن کریسمس را تبریک گفت

محسن رضائی با انتشار پستی اینستاگرامی ضمن اشاره به پیوند میان اسلام و مسیحیت، فرا رسیدن کریسمس را به پیروان مسیح (ع) تبریک گفت.

تبریک اینستاگرامی محسن رضائی به مناسبت کریسمس + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت فرا رسیدن کریسمس افراد زیادی  با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود، این مهم را به جامعه مسحیت تبریک گفتند. 

محسن رضائی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با انتشار پستی اینستاگرامی ضمن اشاره به پیوند و همبستگی میان اسلام و مسیحیت و همچنین وجود آیاتی در این باره در قرآن کریم، فرا رسیدن کریسمس را به پیروان حضرت مسیح (ع) تبریک گفت.

رضائی در اینستاگرام خود نوشت: 

 "در میان دو آیین آسمانی اسلام و مسحیت اشتراکات و قرابت‌های بی‌شماری وجود دارد مانند تصاویر زیبایی که از وجود مبارک حضرت عیسی علیه‌السلام در آیات قرآن ترسیم شده است.

بدون تردید این مهم؛ نشانگر رسالت سنگین پیروان راستین اسلام و مسیحیت در جهت همبستگی برای نیل به اهداف و آرمان‌های انسانی و الهی بسان گسترش صلح، عدالت و نوع دوستی قلمداد می‌گردد.

این جانب ضمن تبریک عید کریسمس و زادروز حضرت مسیح به پیروان واقعی حضرت مسیح، سال پر توفیقی را برای عموم موحدان عالم از خداوند بزرگ خواستارم". 

 تبریک اینستاگرامی محسن رضائی به مناسبت کریسمس + عکس

انتهای پیام/

تبریک اینستاگرامی محسن رضائی به مناسبت کریسمس  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار