قفل انبار دپو موادغذايی قاچاق در اهواز شکسته شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یک باب انبار دپو موادغذایی قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال در شهرستان اهواز کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار دپوی موادغذایی قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از این مکان بازرسی بعمل آوردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این انبار، تعداد 7 هزار و 492 قوطی نوشابه انرژی زا، 3 هزار و 900 قوطی دلستر، 2 هزار و 88 بسته قهوه، 10 هزار و 404 عدد صابون، 2 هزار و 940 قوطی کمپوت، یک هزار و 702 بطری روغن، 960 عدد شيرعسل، 144 بطری سرکه، یک هزار و 750 بسته تمرهندی، 3 هزار و 300 قوطی آبمیوه، 528 قوطی کنسرو، 156 قوطی ترشی و 856 کيلوگرم چای خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: با بررسی به عمل آمده و نظر کارشناسان ارزش اين محموله قاچاق 5 میلیارد ريال ارزيابی شده است.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شده، تصریح کرد: عملکرد قاچاقچيان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، بنابراین تلاش پليس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

یک انبار دپو موادغذایی قاچاق در اهواز کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.