مدافع رومانیایی در راه فولاد خوزستان

باشگاه فولاد خوزستان درصدد جذب یک مدافع خارجی است.

مدافع خارجی در فولاد خوزستانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مدافع میانی 27 ساله اهل کشور رومانی برای انجام مذاکره و عقد قرارداد با تیم فولاد خوزستان وارد اهواز شده و در تمرینات فولادی‌ها شرکت کرده تا اگر کادرفنی این تیم، او را تایید کردند، این بازیکن فولادی شود.

ایلی استن، مربی رومانیایی تیم فولاد خوزستان، این بازیکن را به فولادی‌ها معرفی کرده است و قرار است با تایید پورموسوی او فولادی شود.

تیم فولاد که در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس به تساوی یک - یک رسید، بازیکن خارجی ندارد و تلاش می کند تا با جذب این مدافع رومانیایی، طلسم شکنی کند.

سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یک مدافع رومانیایی در تمرینات ما شرکت می‌کند و اگر تشخیص بدهیم که از همه لحاظ موردتأیید است به تیم اضافه می‌شود. هدف ما جذب بازیکنان بومی و خوزستانی است و اگر تشخیص دهیم او در نیم فصل دوم می تواند به ما کمک می کند، او را جذب می کنیم.

گفتی است، تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی، حسن بیت سعید را جذب کرده و حمید گلزاری و امیر زلیکانی نیز از این تیم جدا شده اند.

شاگردان پورموسوی پس از گذشت 16 هفته از رقابت های لیگ برتر با کسب 28 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

مدافع رومانیایی در فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار