استقلال خوزستان با ۳ غایب مقابل شاگردان شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار مقابل استقلال تهران، ۳ بازیکن اصلی تیمش را در اختیار ندارد.

استقلال خوزستان با 3 غایب مقابل شاگردان شفربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر ایران به مصاف استقلال تهران می‌رود و تلاش می‌کند تا با پیروزی مقابل تیم آبی پوش پایتخت از قعر جدول فاصله بگیرد. آبی‌های خوزستان که مقابل تراکتورسازی تبریز ۳ بر صفر شکست خوردند. ۳ بازیکن این تیم از حضور در دیدار برادران استقلالی محروم هستند.

موسی کولیبالی، مدافع مالیایی استقلال خوزستان با دریافت کارت قرمز، حکیم نصاری و میثم دورقی نیز با سه اخطاره شدن بازی با استقلال تهران را از دست دادند تا دست تیم ویسی برای دیدار با شاگردان شفر بسته شود و این بهترین خبر برای استقلالی‌های تهران است تا بتوانند با شکست آبی پوشان پایتخت به صعود در جدول لیگ امیدوار شوند.

البته عقیل کعبی، فرید بهزادی کریمی و زارع مصدومیتشان برطرف شده و با نظر کادرفنی می‌توانند مقابل شاگردان شفر بازی کنند. همچنین استقلال خوزستان ساعتی پیش، ناصر قلاوند مهاجم زیر ۲۳ سال سپاهان را جذب کرد و قرار است با رسیدن کارت بازی این بازیکن، مقابل استقلال تهران بازی کند.

همچنین میلاد زکی پور از استقلال تهران، تنها محروم آبی پوشان پایتخت است.

استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر روز ‏پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه از ساعت ۱۵ به مصاف استقلال تهران می‌رود.

انتهای پیام/

دست خالی ویسی برای دیدار با استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار