امام جمعه چادگان:

9 دی از روزهای مهم انقلاب اسلامی است

امام‌ جمعه چادگان گفت : 9 دی از روزهای مهم انقلاب اسلامی است و باید گوشه‌ای از شکوه این روز در شهرستان چادگان به نمایش گذاشته شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز در جلسه سالروز بزرگداشت 9 دی شهرستان چادگان با اشاره به اهمیت تبیین این روز برای مردم اظهار کرد: در 9 دی همه مردم فارغ از جناح‌های سیاسی برای دفاع ارزش‌های اسامی و انقلابی به میدان آمدندو حماسه خلق کردند که باید آن را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه فتنه از بدو انقلاب اسلامی ایران بوده است، افزود: مشکل اصلی استکبار با اسلام و هدفش از فتنه‌انگیزی نابودی اسلام و مسلمانان است که بیداری مردم و مسؤولان را می‌طلبد؛ انقلاب اسلامی با محوریت دینی خود توانست دسیسه‌های دشمن را برملا و فتنه‌ها را خنثی کند.

امام‌ جمعه چادگان گفت: از ابتدای انقلاب فتنه‌های بسیاری از سوی دشمن به وجود آمد که ایران اسلامی آن‌ها را با درایت مقام معظم رهبری و اقتدار سربازان امام زمان(عج) خنثی کرد.

همچنین امام‌ جمعه رزوه در این جلسه بیان داشت: هدف ما از برگزاری جلسه شورای هماهنگی 9 دی این است که با توجه به اهمیت این مهم باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تدوین و تبیین این روز انجام شود، 9 دی امسال به نام روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت نام‌گذاری شده است.

حجت‌الاسلام سعید کریمی خاطرنشان کرد: این وظیفه ملی و دینی ما است که دسیسه‌های دشمن را برای مردم بازگو و تبیین کنیم و آن‌ها را از فتنه‌های دشمنان آگاه سازیم تا دید مردم به انگیزه و عقیده استکبار جهانی روشن شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان  نیز در این جلسه برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای 9 دی امسال را برگزاری یک تجمع و مراسم عمومی در مصلی شهر رزوه چادگان، روستای فراموشجان اورگان برشمرد و افزود: برنامه‌ریزی در رابطه با این موضوع باید به دو صورت انجام شود یکی برنامه‌ریزی دستگاه‌ها برای جامعه هدف خود و همچنین برگزاری مراسمی کلی در راستای تبیین حماسه 9 دی 88 برای مردم است.

علیرضا منصوری ابراز داشت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی‌ماه به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی، به دشمنان و افرادی که نیت سوء به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی برای همیشه دادند.

وی تأکید کرد: انتظار داریم نهادها و عموم مردم با حضور حداکثری در برنامه 9 دی که در روز شنبه 9 دی‌ماه ساعت 7 صبح در مسجد جامع چادگان برگزار می‌شود، تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان با گرامیداشت این حماسه، نهم دی‌ماه را روز عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: حماسه نهم دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت‌فقیه است.

فرماندار شهرستان چادگان هم در این جلسه با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مسؤولان جهت برگزاری مراسم باشکوه 9 دی، عنوان داشت: با توجه به حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی در خلق این روز که نشان از بصیرت بالای مردم دارد، لازم است برنامه‌های آن به نحو احسن برگزار شود.

مهدی اسدپور یادآور شد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، روز 9 دی آزمون بزرگی برای ملت ایران بود و در آن درس‌ها و عبرت‌ها زیادی داشت؛ در 9 دی همه مردم فارغ از جناح‌های سیاسی برای دفاع ارزش‌های اسامی و انقلابی به میدان آمده حماسه خلق کردند که باید آن را گرامی داشت.

فرماندار شهرستان چادگان در پایان اذعان داشت: همه مسؤولان شهرستان چادگان با حضور خود در روز شنبه 9 دی ماه در مسجد جامع شهر چادگان بار دیگر انزجار خود از دسیسه‌های دشمنان را اعلام می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

 

مردم در 9 دی فارغ از جناح‌های سیاسی به میدان آمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار