مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس:

نگرانی درباره کسر امتیاز از پرسپولیس وجود ندارد

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: گرشاسبی پیگیر پرونده گابریل و ماریچ است و نگرانی درباره کسر امتیاز از تیم ما وجود ندارد.

مهدی ذاکر در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب گابریل و ماریچ اظهار کرد: هیچ نگرانی درباره کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و گرشاسبی سرپرست باشگاه پیگیر پرونده این دو بازیکن است تا مشکلی به وجود نیاید.

وکیل گابریل برای حل پرونده به دبی رفته است 

او ادامه داد: مطالبات گابریل را به وکیل ایرانی این بازیکن دادیم. او وکالت رسمی برای اخذ پول داشته است تا این مبلغ را به گابریل بدهد. در حال حاضر وکیل گابریل به دبی رفته است تا پرونده شکایت این بازیکن را حل و فصل کند.  بعد از پرداخت مطالبات گابریل، از وکیل این بازیکن رسید دریافت کردیم تا مدرکی برای ارائه به فیفا داشته باشیم.

پرداخت مطالبات بازیکنان سابق در دستور کار مدیریت باشگاه قرار دارد 

ذاکر بیان کرد: مطالبات برخی از بازیکنان در زمان نقل و انتقالات کسر شده است و بازیکنان  به علت پرداخت نشدن 200، 490 دلار نامه به فیفا ارسال می کنند. به هر حال گرشاسبی پرداخت مطالبات بازیکنان سابق را در دستور کار قرار داده است تا مشکلی در آینده به وجود نیاید.

مشاور حقوقی پرسپولیس گفت: بانک مبلغ 690 دلار حق الزحمه  انتقال پول به حساب ژوزه  را گرفته است و ما باید دوباره این مبلغ را به حساب ژوزه واریز کنیم. برخی از پرونده های حقوقی ما به علت اختلاف حساب با شاکیان بوده است که این موضوع را حل می کنیم.

فیفا نمی تواند حکم خود را لغو کند

او درباره وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس بیان کرد: فیفا حق دارد که درخواست ما را قبول نکرده است چرا که فیفا نمی تواند حکم خود را لغو کند. به هر حال  دادگاه حکمیت ورزش باید رای نهایی را در مورد محرومیت نقل و انتقالاتی  صادر کند.

ذاکر درباره زمان صدور رای دادگاه حکمیت ورزش در مورد محرومیت نقل و انتقالاتی خاطر نشان کرد:  دادگاه عالی ورزش بررسی همه جانبه انجام می دهد و لایحه ها را به طرفین دعوا اعلام می کند و بعد از آن حکم نهایی  صادر می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.