ایستادگی و مقاومت مهمترین شاخصه انقلابی‌گری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: ایستادگی و مقاومت مهمترین شاخصه انقلابی گری است.

ایستادگی و مقاومت مهمترین شاخصه انقلابی‌گری به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار علی مختاری معین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به ویژگی انقلابی‌گری اظهار داشت: انقلابی‌گری یعنی در مسیر ولایت حرکت کردن و لازمه این کار تبعیت پذیری بی چون و چرا از ولایت است.

وی با تأکید بر تقویت روحیه انقلابی‌گری در جامعه ابراز داشت: با روحیه انقلابی‌گری است که مشکلات جامعه حل می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه مسیر پیشرفت و مقابله با پروژه نفوذ دشمن با روحیه انقلابی گری مهار می شود، گفت: اگر امروز ما در منطقه عزت پیدا کردیم به واسطه همان تفکر روحیه انقلابی‌گری است.

سرهنگ پاسدار علی مختاری معین گفت: مصداق عینی روحیه انقلابی گری یعنی یعنی اینکه مردم با بصیرت در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضور فعال داشته باشند.

مختاری‌معین در ادامه با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مهمترین شاخصه انقلابی گری است، عنوان کرد: با روحیه انقلابی گری بود که در دوران دفاع مقدس توانستیم پیروز شدیم.

وی تصریح کرد: هر کجا ما با روحیه ی انقلابی‌گری وارد شدیم انقلاب خود را بیمه کردیم و دشمنان عقب نشینی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به حماسه 9 دی تصریح کرد: حماسه 9 دی با روحیه انقلابی‌گری به وجود آمد و امروز نیز انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها نیازمند روحیه انقلابی‌گری است.

انتهای پیام/ا

حماسه 9 دی با روحیه انقلابی گری به وجود آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.