رئیس سابق موساد، اختلافات داخلی در «اسرائیل» را خطرناک‌تر از تهدید ایران دانست

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اختلافات داخلی در «اسرائیل» را خطرناک‌تر از تهدید ایران برای این رژیم توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، تامیر پاردو، رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد بزرگ‌ترین تهدید برای اسرائیل، جنگ داخلی احتمالی است نه ایران.

او که روز دوشنبه حضور علنی کم‌سابقه‌ای در یک نشست داشت، اعلام کرد بزرگ‌ترین تهدید‌ها برای رژیم صهیونیستی، موشک‌های حماس یا حزب‌الله نیست بلکه احتمال آشوب داخلی است.

رئیس سابق موساد در پاسخ به پرسش مجری برنامه که کدام یک از سه تهدید احتمالی -مشکل با ایران، اختلافات داخلی اسرائیل یا مناقشه اش با فلسطینی‌ها- بدترین تهدید برای رژیم صهیونیستی است، دو مورد آخر را انتخاب کرد.

پاردو قبلا در سال ۲۰۱۶  نیز تلویحا اعلام کرد رژیم صهیونیستی در حال حرکت به سمت جنگ داخلی است و در سال ۲۰۱۷ نیز گفت ناتوانی از حل و فصل مناقشه با فلسطینی‌ها، این رژیم را در موقعیت وخیم‌تری از نزاع با ایران قرار می‌دهد.

با این حال، بیشتر سخنان پاردو متمرکز بر مسئله امنیت سایبری بود. او خطاب به حضار اعلام کرد کشور‌ها قدرت جنگ سایبری را دست‌کم می‌گیرند. رئیس سابق موساد گفت: جنگ سایبری «نرم و آرام» است و از تیم‌های نظامی عملیات ویژه، «می تواند خسارت بیشتری وارد کند».

انتهای پیام/

هشدار رئیس سابق موساد درباره احتمال وقوع جنگ داخلی در فلسطین اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار