مسئول بسیج مدرسه علمیه معصومیه؛

نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

حجت الاسلام کشفی گفت:نهم دی ماه روزبصیرت ومیثاق امت باولایت جلوه‌ای بودازپیوندناگسستنی امت همیشه درصحنه ایران اسلامی وتجدید میثاق باآرمان‌های بلندنظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام سید احمد کشفی،مسئول بسیج مدرسه علمیه معصومیه، شامگاه یکشنبه در همایشی که در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت جلوه‌ای بود از پیوند ناگسستنی امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی.

وی گفت: دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب هر بار که چشم طمع به انقلاب اسلامی داشته‌اند با مشت کوبنده امت حزب الله مواجه شده و به فضل الهی صورتشان به خاک مالیده شده است.

مسئول بسیج مدرسه علمیه معصومیه، افزود: این انقلاب با اتکا به نیروی لایزال الهی و تحت رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای به رغم تمامی دشمنی‌ها همچنان با قدرت مسیر خود را تا رسیدن به تمام آرمان‌های بلند خود و نیز تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور آخرین ذخیره الهی با قدرت می‌پیماید.

وی تصریح کرد: البته هیچ‌گاه از دشمنی و خباثت دشمنان نباید غفلت کرد، دشمنان زخم خورده این ملت بعد از فتنه ۸۸ به رغم ضربات سهمگینی که خوردند باز هم متنبه نشده و با محاسبات غلط خود همچنان دشمنی خود را در عرصه‌های دیگر ادامه داده‌اند.

حجت الاسلام کشفی گفت: هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر خطر نفوذ دشمنان و خصومت‌های آنها در تحمیل فشارهای اقتصادی و ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در میان مردم عزیز بویژه جوانان نمونه‌ای از تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در جهت ایجاد شکاف میان مردم و انقلاب و ولایت است که ان شاء الله با هوشیاری و بصیرت روز افزون مردم مؤمن، این توطئه‌ها نیز راه به جایی نخواهد برد و گرامیداشت چنین ایامی در واقع در جهت بصیرت افزایی و یاداوری رشادت‌های امت همیشه در صحنه جهت شناخت بیش از پیش ظرفیت‌های امت اسلامی در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های پیچیده دشمنان و عکس العمل صحیح، مقتدرانه و به موقع در مقابل آنان است.

وی عنوان کرد: درود می‌فرستیم به روان پاک همه شهیدان بویژه شهدای مظلوم فتنه ۸۸ و روح بلند و ملکوتی حضرت امام و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت داریم برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای که ان شاء الله به زودی با دستان مبارکشان پرچم این انقلاب را به دستان صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا تقدیم نمایند.

انتهای پیام/ح

هیچ‌گاه از خباثت دشمنان نباید غافل شویم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.