کمک 4 میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌شرقی برای مسکن نیازمندان

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از کمک چهار میلیارد تومانی خیران استان برای مسکن نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ناصر رمضانی مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با ارائه‌ی گزارشی از ساخت و تعمیر مسکن مددجویان، گفت: 131 واحد مسکونی با هزینه‌ای حدود دو میلیارد و 160 میلیون تومان در هشت‌ماهه امسال برای مددجویان شهری تحت حمایت این نهاد خریداری و یا ساخته ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد مسکونی ساخته‌شده به‌طور متوسط 50 مترمربع است، افزود: در سال‌جاری 233 واحد مسکونی با هزینه‌ای بیش از دو میلیارد و 940 میلیون تومان برای مددجویان روستایی ساخته‌شده است.

رمضانی یادآور شد: در هشت‌ماهه سال جاری یک هزار و 238 واحد مسکونی مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت با هزینه دو میلیارد و 840 میلیون تومان تعمیر شده است.

وی افزود: در سال‌جاری به منظور ساخت و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و دو میلیارد تومان نیز از طریق کمک‌های مردمی هزینه شده است.

رمضانی با اشاره به اینکه طرح رضوان باهدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، اجرا می‌شود، افزود: خیران آذربایجان شرقی در هشت‌ماهه سال جاری چهار میلیارد و 160 میلیون تومان برای مسکن نیازمندان کمک کرده‌اند.

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 89 سرویس بهداشتی با هزینه حدود 95 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی ساخته‌ شده است.

وی گفت: تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم از اقدامات این نهاد است.

 

انتهای پیام/ش

ساخت 131  واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.