رئیس سازمان بهزیستی کشور ؛

اجرای بسته خدمتی سازمان بهزیستی در مناطق حاشیه چابهار

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بسته خدمتی سازمان بهزیستی شامل ۳ خدمت برای ارتقای شاخص‌های زندگی در مناطق حاشیه‌نشین چابهار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه چابهار بزرگ‌ترین منطقه حاشیه‌نشین کشور است و مردم در مناطق حاشیه شهر فاجعه‌بارترین زندگی را دارند، سازمان بهزیستی پس از بررسی‌های میدانی خود یک بسته خدمتی برای ارتقای شاخص‌های زندگی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای حاشیه‌نشینان چابهاری در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه این بسته خدمتی به‌مراتب در حال اجراست، افزود: راه‌اندازی مهدکودک‌ها و روستامهد‌ها در مناطق حاشیه‌نشین و ارائه یک وعده غذای گرم به کودکان و نونهالان حاشیه شهر یکی از اقدامات بهزیستی در بسته خدمتی مناطق حاشیه است.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور، شناسایی معتادان حاشیه و درمان آن‌ها و همچنین تقویت عوامل محافظ برای جلوگیری از روی آوردن حاشیه‌نشینان به مواد مخدر نیز از دیگر اقدامات بهزیستی در بسته خدمتی مناطق حاشیه‌نشین چابهار است.

محسنی بندپی تصریح کرد: اعزام تسهیل‌گران (تیم‌های CBR) برای شناسایی به موقع معلولان جسمی و ذهنی و ارائه خدمات مناسب به آن‌ها نیز در دستور کار بهزیستی در بسته خدمتی برای مناطق حاشیه‌نشین است و این در شرایطی است که در حال حاضر نیز پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی در حاشیه چابهار در حال خدمت‌رسانی به حاشیه‌نشینان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و به طور ویژه اعتیاد در مناطق حاشیه شهر است.

انتهای پیام/ع

اجرای بسته خدمتی در مناطق حاشیه چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار