احداث کلینیک ویژه در همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از احداث کلینیک ویژه در همدان خبر داد.

احداث کلینیک ویژه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه کلینیک ویژه‌ همدان تقریباً با بیش از 60 مطب در حال ساخت است، اظهار کرد: این مرکز با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه امیدواریم طی دهه فجر این مرکز را آماده بهره‌برداری کنیم، گفت: اگر اعتبارات تجهیزات کلینیک فراهم شود می‌توان آن را امسال بهره‌برداری کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه کلینیک‌های همدان از جمله کلینیک امام (ره) و شیخ‌الرئیس از مکان فعلی به کلینیک ویژه در حال احداث در همدان منتقل خواهند شد، افزود: کلینیک ویژه‌ای در میدان فلسطین همدان (پشت محوطه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی) در حال ساخت است که پس از بهره‌برداری تعدادی از کلینیک‌های همدان به این مکان منتقل شود.

عبادیان با بیان اینکه کلینیک‌های قبلی ساختمانی‌هایی بودند که با تغییر کاربری از آنها استفاده می‌شد، بیان کرد: در حال حاضر کلینیک ویژه‌ای مخصوص دانشگاه علوم پزشکی ساخته شده تا تجمیع کلینیک‌ها در یک جا صورت گیرد.

وی گفت: کلینیک ویژه بسیار بزرگ و زیبایی ساخته شده که برخلاف کلینیک ویژه‌ایی که در حال حاضر فعال هستند، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه و... در آنجا وجود دارد تا مردم بتوانند بسیاری از خدمات را مستقیم دریافت کنند.

انتهای پیام/ب

افتتاح کلینیک ویژه در استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.