رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در استان زنجان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نقتی استان از رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در ۹ ماهه سالجاری در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ آقا محمدیان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نقتی استان از رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در ۹ ماهه سالجاری در استان  خبر داد و گفت:میزان مصرف مدت مشابه سال گذشته در حدود ۲۵۰ میلیون لیتر و سالجاری ۲۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده که یک رشد ۱۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

آقا محمدیان در ادامه مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیر نیروگاهی را افزایشی برشمرد افزود: میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی در ۹ ماهه امسال  ۳۵۲ میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر و میزان مصرف در مدت مشابه سال ۹۵ در حدود ۳۰۴ میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد ۱۶ درصدی می باشد

 وی اضافه کرد :در مصرف نفتگاز نیروگاهی نیز شاهد یک رشد ۳۹ درصدی هستیم بطوریکه میزان مصرف سالجاری ۷۲ میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۵۱ میلیون و ۸۷۰ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

آقامحمدیان همچنین با توجه به ایام مصرف نفت سفید استان گفت: میزان مصرف نفت سفید در ۹ ماهه سالجاری ۴۳ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر و میزان مصرف در مدت مشابه سال قبل ۴۸ میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر بوده که از یک روند کاهش ۱۱ درصدی برخوردار می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نقتی استان در ادامه به مصرف نفتکوره نیز اشاره و تصریح کرد:با توجه به قیاس مصرف ۱۰ میلیون و ۷۸۰ هزار لیتری ۹ ماهه سالجاری و ۱۲ میلیون و ۵۶۰ هزار لیتری مدت مشابه سال قبل یک روند کاهش ۱۴ درصدی را شاهد هستیم .

آقا محمدیان ادامه داد: مجموع مصرف ۴ فرآورده اصلی استان دارای روند مصرف افزایشی می باشد بطوریکه میزان مصرف ۹ ماهه سالجاری ۷۵۴ میلیون و ۱۴۵ هزار لیتر و میزان مصرف ۴ فرآورده در مدت مشابه سال قبل ۶۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد ۱۳ درصدی می باشد.

وی با اشاره به شروع فصل زمستان و ضرورت سوخت رسانی مطلوب به همشهریان و علی الخصوص مصارف حرارتی و روستایی نفت سفید اافزود: این شرکت با اتخاذ کلیه تمهیدات لازم و مساعی و تلاش همکاران آمادگی سوخت رسانی مطلوب به هم استانی ها را دارا می باشد .

انتهای پیام/ن

رشد مصرف فرآورده های نفتی در استان زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.