برنامه‌های فرهنگی وهنری باید در چارچوب شریعت باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: برنامه‌های فرهنگی - هنری باید در چارچوب شریعت باشد و مسئولان فرهنگی باید مروج و گسترش دهنده معارف دینی و اسلامی باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال قلعه‌شاخانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شب گذشته (سوم دی ماه) در دیدار با امام جمعه بیجار با اشاره به نقش هدایتگری علما در یافتن مسیر اصلی و درست گفت: این اداره کل برای پیشبرد اهدافش نیازمند ارتباط تنگاتنگ با علما و روحانیون است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی - هنری باید در چارچوب شریعت باشد و مسئولان فرهنگی باید مروج و گسترش دهنده معارف دینی و معارف اسلامی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با اشاره به نقش هدایتگری علما در یافتن مسیر اصلی و درست، بیان کرد: این اداره کل برای پیشبرد اهدافش نیازمند ارتباط تناتنگ با علما و روحانیون است.

وی با ابراز خرسندی از تیزبینی و نگاه خاص ائمه جمعه استان به حوزه فرهنگ اعلام کرد: با حمایت شما بزرگان امیدواریم بتوانیم قدم‌های مؤثری برداریم و ان‌شالله در این حوزه در بیجار با مدیریت حضرتعالی و درایت‌تان بتوانیم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

قلعه‌شاخانی گفت: روحانیون در طول تاریخ با تلاش در راستای حراست و حفظ سیره نبوی اجازه تحریف سیره نبوی را نداده‌اند و با این کار از ارزش‌های دین اسلام دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/م

روحانیون از ارزش های دین اسلام دفاع کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.