ناکامی قاچاقچیان و متجاوزین در مرزهای ارومیه

فرمانده هنگ مرزی اروميه گفت : مرزبانان با کاوش اطلاعاتی دقیق و تلاش مستمر ، قاچاقچیان سیگار و متجاوزین مرزی را در رسیدن به مقاصد سوء شان ناکام گذاشتند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ علی عليپور فرمانده هنگ مرزی اروميه افزود : در راستای برخورد با پديده شوم قاچاق ، ماموران مرزبانی با کاوش اطلاعاتی دقیق و تلاش مستمر توانستند يکی از اعضای باند قاچاق سيگار را در مناطق مرزی ارومیه شناسايی کرده و طرح دستگيری آنان را در دستور كار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد : مرزداران پس از شناسايی خودروی حامل سيگار قاچاق در مناطق مرزنشين موفق شدند با طرح برنامه عملياتی در اقدامی غافلگير كننده خودروی مورد نظر را متوقف کرده و در تفتيش و بازرسی از داخل خودرو ، تعداد 160 هزار نخ انواع سيگار و 240 کيلو مواد اوليه تهیه بستنی را كشف و يک متهم را نيز در اين رابطه دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايی نمايند .

فرمانده هنگ مرزی اروميه با اشاره به ارزش 400 ميليون ريالی کالای مکشوفه ، تصریح کرد : ماموران مرزبانی در اقدامی ديگر نيز موفق شدند تعداد 18 نفر متجاوز مرزی و 6 نفر عابر غير مجاز را در حين خروج غير مجاز از مرز دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی نمايند. افزود : در راستای برخورد با پديده شوم قاچاق ، ماموران مرزبانی با کاوش اطلاعاتی دقیق و تلاش مستمر توانستند يکی از اعضای باند قاچاق سيگار را در مناطق مرزنشين شناسايی کرده و طرح دستگيری آنان را در دستور كار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح

کشف محموله سیگار قاچاق در مناطق مرزی ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.