هشدار موسسه ژئوفیزیک به افراد و ادمین کانال های جعلی و غیر رسمی

موسسه ژئوفیزیک ضمن هشدار به افراد و ادمین کانال های جعلی و غیر رسمی، حق پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ می داند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ روابط عمومی موسسه ژئوفیزیک اعلام کرد: اخیرا برخی با سوء استفاده از نام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و مرکز لرزه نگاری کشوری این موسسه اقدام به راه اندازی کانال های جعلی در فضای مجازی و انتشار اخبار می نمایند در حالی که این افراد و کانال های یاد شده هیچ ارتباطی با موسسه ژئوفیزیک و مرکز لرزه نگاری کشوری نداشته و ندارند وتوصیه می شود مخاطبان گرامی از عضویت در آنها خودداری و پست های مربوطه را منتشر نکنند.

این روابط عمومی افزود: موسسه ژئوفیزیک ضمن هشدار به افراد و ادمین کانال های جعلی و غیر رسمی، حق پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ می داند.

آدرس کانال رسمی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، مرکز لرزه نگاری کشوری و صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی به این شرح است.

IranianSeismologicalCenter@
Geophysics.ut.ac.ir
Irsc.ut.ac.ir

دکتر مرادی رئیس مرکز لرزه نگاری کشوری هم گفت: خواهشمند است هموطنان عزیز اخبار زمین لرزه ها را از کانال های رسمی پیگیری نموده و به شایعات توجه نکنند.

وی افزود: تعداد پس لرزه های زمین لرزه اخیر ملارد در مرز استان های تهران و البرز را تا تاریخ 1396/10/3، 20 عدد اعلام کرد که تمامی آنها خرد لرزه و دارای بزرگی کوچک بوده اند.

انتهای پیام / ج

هشدار موسسه زئوفیزیک به کانال های غیر رسمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.