مدیران شهرداری باید با روحیه جهادی مشکلات شهر را رفع کنند

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مدیران شهرداری با مدیریت جهادی، تفکر راهبردی و خرد جمعی می‌تواند مشکلات و معظلات سطح  شهر را رفع را کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی استان کردستان صبح امروز در دیدار با شهردار سنندج گفت: شهرداری‌ها از جمله تاثیرگذارترین دستگاه‌ها در سطح شهرها هستند که خدمات و وظایف مهمی در راستای رفع مشکلات سطح شهر برعهده دارند.

وی بیان کرد: متاسفانه کمبود منابع مالی در چند سال اخیر مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوجود آورده که باید مدیران شهرداری به دنبال منابع درآمدی جدید باشند.

خرم نیا گفت: مدیران شهرداری با مدیریت جهادی، تفکر راهبردی و خرد جمعی می‌تواند مشکلات و معظلات سطح  شهر را رفع را کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی در سطح شهر برقرار امنیت و آرامش در جامعه است و برای کمک به تمامی دستگاه‌ها در راستای رفع مشکلات و معظلات سطح شهر نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در سایه آرامش و بدون ایجاد تنش آمادگی دارد تا شهرداری را در ساماندهی معظلاتی نظیر جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز و سد معبر را یاری کند.

خرم‌نیا تاکید کرد: شهرداری‌ها باید با عملکرد مناسب خود اعتماد عمومی شهروندان را جلب کند و با جلب اعتماد عمومی می‌تواند بستر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود را عملی کنند. 

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با رعایت قانون آمادگی لازم برای همکاری با تمامی شهرداری‌ها را دارد و امیدواریم با تعامل و همکاری دو سویه بتوانیم گام مهمی در راستای رفع مشکلات سطح شهرها برداریم.

انتهای پیام/ د م

برقراری امنیت و آرامش در جامعه از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.