خیرین سلامت سیرجان دست به کار شدند؛

مشارکت میلیاردی خیرین دربیمارستان فوق تخصصی سیرجان

تا کنون ۱۲۰ میلیارد ریال از سوی پزشکان و خیرین سیرجانی برای احداث بیمارستان فوق تخصصی مشارکت شده است.

مشارکت میلیاردی خیرین دربیمارستان فوق تخصصی سیرجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت سیرجان گفت: مراحل قانونی آغاز عملیات احداث این بیمارستان پایان یافته و به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود تا بتوانیم در راستای اهداف تاسیس مجمع خیرین گام برداریم.

 یدالله قربانی از اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی و تجهیزات بیمارستانی ازمحل کمک‌های خیرین سلامت و مراکزمعدنی به این مجمع خبرداد و گفت:: مجمع خیرین سلامت سیرجان در کنار رسیدن به اتمام ساخت یک بیمارستان مجهزو فوق تخصصی در راستای پیشگیری از بیماری‌های مختلف از جمله فشار و قند خون، سرطان سینه و شناخت این بیماری‌ها برای مردم پیشقدم بوده و همایش‌های متعدد در این زمینه هم برگزار کرده است.

وی افزود: با هدف توجه به مبحث پژوهش بخشی از هزینه پژوهش‌های جوانان در راستای سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها پرداخت کردیم و کمیته جوانان این مجمع هم به دنبال راهکار‌های مناسب در ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌ها است.

 قربانی از خرید تجهیزات تخصصی چشم پزشکی و ایجاد این بخش با همکاری دانشکده علوم پزشکی در بیمارستان امام رضا سیرجان خبرداد و گفت:: ۱۲ میلیار ریال هزینه خرید این تجهیزات می‌شود و جناب آقای دکتر پویان مهر فوق تخصص چشم هم در این زمینه همکاری خواهند داشت.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت سیرجان از همایش تجلیل از خیرین سلامت همراه با مراسم گرامیداشت پزشک خیر و نیکوکار سیرجانی حاج علی حاج صادقی خبرداد و توجه به خیرین سلامت و نکوداشت آن‌ها را اولویت کار فرهنگی این مجمع عنوان کرد.

وی در زمینه راه اندازی مراکز درمانی بخش‌ها و حاشیه شهرستان هم گفت:: مرکز درمانی و اورژانس بخش زید آباد با کمک نیکوکاران این بخش فعالیت خود را آغاز کرد و در هماشهر و نجف شهر و بلورد هم به زودی مراکز درمانی به همت مردم و خیرین سلامت این بخش‌ها ساخته می‌شوند.

انتهای پیام/ح

خیرین سلامت برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار