اهدای مدال طلای موی تای کار آملی به خانواده شهید مدافع حرم

مهدیه نادری ملی پوش آملی تیم موی تای ایران در اقدامی ارزشمند نشان طلای خود را به فرزند شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی اهداء کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدیه نادری ملی پوش آملی تیم موی تای ایران که در مسابقات اخیر کاپ اروآسیا نشان طلا را کسب کرده بود، در اقدامی ارزشمند و با حضور مسئولین آمل طلای خود را به فرزند شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی اهداء کرد.

عباس مرزبند مدیر آموزش و پرورش آمل در مدرسه دخترانه شهید سوهانیان با قدردانی و تجلیل از این حرکت دانش آموز آملی که طلای خود را تقدیم خانواده شهید کرد، گفت: امروز دو اتفاق خوب در این مدرسه بوقوع پیوست یکی آمدن فاطمه قره محمدی فرزند شهید به سرکلاس و دیگری اهدای مدال طلا توسط دانش آموز مهدیه نادری به خانواده شهید قره محمدی بوده است

وی خطاب به مهدیه نادری افزود: این مدال با ارزش که با زحمت بدست آمده و باید به عنوان افتخار در تابلوی افتخارات خودش باشد را با از خود گذشتگی تقدیم نمود و این قدم بسیار ستودنی است.

مهدیه نادری ورزشکار ۱۵ ساله آملی در زمان اهدای مدال خود به دختر شهید قره محمدی گفت: این مدال را به خانواده شهید مدافع حرم قره محمدی تقدیم می‌کنم، زیرا قهرمانان واقعی این عزیزان هستند.

مهدیه نادری افزود: همان طور که شهید قره محمدی و دیگر هموطنان شجاع ما در دفاع از حریم اهل بیت (ع) با از خودگذشتگی، ایثار و رشادتشان ۷ افتخارآفرینی کردند، من هم با تمام وجود برای کسب مدال‌های بیشتر و شاد کردن دل تمامی هموطنان عزیزم تلاش خواهم کرد.

وی هدف از این اقدام را پاسداشت مقام شامخ شهیدان و بازماندگان دفاع از حریم اهل بیت دانست و گفت: پس از کسب قهرمانی مسابقات اورآسیا بسیار مصمم شدم تا مدالم را به خانواده شهید قره محمدی مدافع حرم تقدیم کنم.

سردار شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی از تکاوران تحصیل کرده یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در سال ۹۴ در سوریه به درجه جانبازی نائل آمد.

این جانباز سرافراز امسال در حالی که فرماندهی یکی از محور‌های عملیاتی را در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر عهده داشت، در حین پاکسازی مناطق از لوث تروریست‌های تکفیری در شهر دیرالزور به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ر

مهدیه نادری اهدای مدال طلای موی تای کار آملی به خانواده شهید مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار