فرماندار گرمسار;

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گرمسار

فرماندار گرمسار گفت : کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داریوش طاهری فرماندار گرمسار در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان گفت : تقویت مسائل فرهنگی و مدیریت راهبردی آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی باید در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی شهرستان قرار گیرد.


وی با تأکید بر لزوم تقویت محتوای محصولات فرهنگی افزود : طرح‌های عملیاتی برای شناخت و سنجش شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی در این شهرستان به‌ویژه مناطق روستایی و محروم اجرا می‌شود.


فرماندار گرمسار با اشاره به لزوم شناسایی ریشه آسیب‌ها و هجمه‌های فرهنگی امروز بیان کرد: برای مقابله و از بین بردن معضلات فرهنگی جامعه باید ابتدا ریشه آن را شناسایی و برای از بین بردن آن برنامه‌ریزی کنیم.


وی با بیان اینکه اولین و اساسی‌ترین مؤلفه برای هر جامعه‌ای وجود امنیت است افزود: اندیشمندان امنیت را به امنیت عینی و ذهنی تقسیم می‌کنند و در گرمسار شاخص‌های امنیت اجتماعی با راهکارهای منطقی مدیریت‌شده است.


طاهری از برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و آموزشی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گرمسار خبر داد و گفت: برگزاری این برنامه‌ها نقش ویژه‌ای در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ایفا می‌کند.


وی ابراز داشت: رسیدگی به فرهنگ جامعه زمینه‌ساز ایجاد توسعه پایدار در حوزه اقتصاد و سیاست را نیز فراهم می‌کند.


فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه فرهنگ یک جامعه تعیین‌کننده آینده مردم آن است اذعان کرد: اصلاح فرهنگ باید از خانواده‌ها آغاز شود و این مهم درکودکان با اهتمام بیشتری دنبال شود.


انتهای پیام / ه


جزئیات برگزاری کارگاه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار