جاودانی: کمیته اخلاق بخواهد، می تواند به پرونده قائدی ورود کند

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته اخلاق اگر بخواهد می تواند به پرونده قائدی ورود کند اما آنها اولویت خودشان را دارند و من نمی توانم دراین باره نظر دهم.

رضا جاودانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  اینکه آیا کمیته اخلاق می تواند به پرونده مهدی قائدی ورود کند یا خیر، اظهار کرد: کمیته اخلاق بر اساس آیین نامه ای که دارد، می تواند به پرونده کسانی که به صیانت فوتبال آسیب برسانند، ورود کنند. کمیته اخلاق اگر بخواهد می تواند به پرونده قائدی ورود کند اما آنها اولویت خودشان را دارند و با توجه به اینکه من عضو کمیته انضباطی هستم، نمی توانم دراین باره نظر دهم.

او در خصوص محرومیت سوشا مکانی که پرونده ای شخصی بود و کمیته اخلاق او را 6 ماه محروم کرد، گفت: پرونده های مختلفی در کمیته اخلاق وجود دارد و آنها الویت بندی می کنند. کمیته اخلاق می تواند به پرونده قائدی ورود کند و باید منتظر تصمیم  این کمیته باشیم.

جاودانی در مورد اینکه آیا کمیته انضباطی به این مساله ورود پیدا می کند یا خیر، خاطرنشان کرد: اگر در پیش از مسابقه، یا در جریان و پس از مسابقه اتفاقی رخ دهد و یا فحاشی صورت بگیرد که در عملیات ورزشی تاثیرگذار است، کمیته انضباطی ورود می کند و در غیر اینصورت این کمیته نمی تواند حکم دهد.

عضو کمیته انضباطی درباره محرومیت تماشاگران ادامه داد:  چاره ای جز این نداریم و در پرونده استقلال هم، 8 هفته سکوت کردیم تا شرایط بهتر شود اما این اتفاق رخ نداد و استقلال را یک جلسه از همراهی هوادارانش محروم کردیم.روح فوتبال به هوادارانش است و محرومیت تماشاگران در همه جای دنیا وجود دارد. امیدوارم آیین نامه جدید کمیته انضباطی زودتر اجرایی شود زیرا اکنون با آیین نامه قدیم احکام را صادر می کنیم و شاید دوگانگی برای فوتبالدوستان ایجاد شود.

جاودانی در پایان  بیان کرد: داور، انسان است و هر انسانی اشتباه می کند اما نباید به داور آسیبی برسانند. متاسفانه در دیدار تیم های تیم‌های تایباد و قوچان در لیگ استان خراسان رضوی، داور مورد ضرب وشتم قرار می گیرد و اگر پرونده این اتفاق به کمیته انضباطی برسد به شدت با مقصران برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات عضو کمیته انضباطی درباره پرونده قائدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۰ ۰۳ دی ۱۳۹۶
صادقیان وسوشا را محروم کردند چون پرسپولیسی بودند ام قاییدی چون استقلالی است محروم نمیشود
آخرین اخبار