سلیمی در نطق میان دستور:

کشورهای مینیاتوری منطقه حد خود را نگه دارند

نماینده محلات گفت: به برخی کشورهای مینیاتوری منطقه توصیه می‌کنم حد خود را نگه دارند و تاریخ را مطالعه کنند.

سلیمی در نطق میان دستور:به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا سلیمی نماینده محلات در نطق میان دستور با بیان اینکه عیسی (ع)  با غارت اموال دیگران مخالف بود. دزدی آشکار اموال سایر کشورها و دست اندازی به اموال بلوکه شده کشورها از جمله اموال ایران اسلامی آیا جز تعالیم عیسی مسیح است!

نماینده محلات  افزود: عیسی (ع) منادی صلح و آرامش بود. خلق موجوداتی مانند داعش و راه اندازی دهها جنگ بعد از جنگ جهانی دوم و انجام کودتاهای مختلف و حمایت از دیکتاتورهای خونریز چه نسبتی با این تعالیم دارد؟

وی با بیان اینکه عیسی (ع) عدالتخواه بود، گفت:  تقسیم کشورها به جنوب و شمال و به یغما بردن ثروت کشورهای فقیر و تعدی به اموال آنان و ایجاد مانع در رشد و توسعه آنان چگونه با این تعالیم سازگار است.

 سلیمی با بیان اینکه عیسی (ع) حامی مظلوم بود، افزود: امروز راس ظالمین بین الملل یک رژیم سفاک و ظالم است که نه تنها از ظلم هراسی ندارد بلکه بی باکانه در میانمار، یمن، لبنان و عراق دست به کشتار مردم بی‌گناه می‌زند.

نماینده محلات خاطرنشان کرد: به برخی کشورهای مینیاتوری منطقه که امروز توسط اربابان خود تحریک می‌شوند، توصیه می‌کنم حد خود را نگه دارند و تاریخ را مطالعه کنند و بدانند که ایران لنگر ثبات و بیشه شیران است.

سلیمی با اشاره تصمیم ترامپ در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا با اصل اسلام و کیان مسلمین عناد دارد. امروز جبهه مقاومت منسجم تر از گذشته اهداف خود را پیگیری کرده و صدای شکسته شدن استخوان‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیش از گذشته به گوش می رسد.

نماینده محلات ادامه داد: جناب آقای رئیس‌جمهور، بی تدبیری برخی مدیران در بانک مرکزی موجبات تضییع حقوق هزارات تن از مردم در موسسات مالی و اعتباری شده است.

وی اضافه کرد: اقدام نکردن به موقع موجب شد گره‌ای که با دست باز می‌شد امروز با دندان باز شود. مشکلی که در جلسه بانکها حل می‌شد امروز به خیابان‌ها کشیده شده و مردم مالباخته جهت تظلم‌خواهی، سرگردان و بلاتکلیفند.چه کسی خیانت کرده! نکند عده ای عامداً قصد ایجاد بحران نارضایتی و ایجاد بحران علیه نظام و برای مردم را دارند.وزیر اطلاعات و ریاست محترم قوه قضائیه به سرعت ورود پیدا کنید و نگذارید  بیش از این به اعتماد مردم ضربه وارد نشود.

سلیمی با بیان اینکه این روزها سخن از حقوق شهروندی و شفافیت زیاد شنیده می‌شود، افزود: تقاضا می کنم در این موارد مدعیان پاسخ دهند؛ آیا مردم حق نفس کشیدن دارند، آیامردم حق زندگی دارند یا نه! می‌دانید قرار است ۱۶۷ قلم دارو از لیست تحت پوشش بیمه خارج شود! آیا مردم حق غذا خوردن و سیر کردن شکم خود را دارند؟ آیا می‌دانید فقط قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر پر کشیده و از شانه ای 12 هزار به 20 هزار تومان رسیده است؟

نماینده محلات  گفت: مردم حق دارند نرخ واقعی تورم را که به گفته رئیس جمهور، ملاک آن جیب آنان است بدانند. چرا آمار سازی می‌کنید؟ مردم حق دارند در مورد لیست دارایی مدیران و مسئولان اطلاعات داشته باشند.

وی ادامه داد: چرا بعد از ۵ سال هنوز برخی وزرا لیست اموال خود را ارائه نکرده‌اند؟ مردم حق دارند بدانند مسئولان در چه خانه‌ای و در چه نقطه‌ای از شهر زندگی می‌کنند. حاضرید ویدیو منزل مسکونی خود را منتشر کنید؟ شفاف بگویید جریان نفوذی‌ها در تیم هسته‌ای از چه کانالی وارد شدند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۳ دی ۱۳۹۶
آفرین و درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۳ دی ۱۳۹۶
سپاس .احسنت
آخرین اخبار