خراسان شمالی قطب جودو و کوراش در کشور

رئیس فدراسیون جودو گفت : استان خراسان شمالی قطب جودو و کوراش در کشوراست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو صبح امروز در آیین تجلیل از مدال‌آوران جودو و کوراش خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان گفت : استان خراسان شمالی یکی از قطب‌های بزرگ در این دو رشته است که در سال آینده ورزشکاران این دو رشته ورزشی در مسابقات آسیایی جاکارتا در اندونزی حضور خواهند یافت.

وی افزود : خراسان شمالی به رغم محرومیت های مالی موجود، موفق ترین استان کشور در جودو و کوراش است و البته با وجود استعدادهای آن هنوز شاهد همه ظرفیت های این استان نبودیم.

محمد درخشان گفت : جودو در کل کشور در حال پوست اندازی است و جودوکاران خراسان شمالی با وجود استعدادهای خوب می توانند تشکیل دهنده تیم های ملی در رده های سنی مختلف باشند.

وی با بیان این کهجودو در بخش بانوان با توجه به عملکرد ضعیف این بخش، توجه ویژه ای می طلبد ، گفت : به کار گرفتن مربی ازبکستانی از ماه آینده، می تواند پیشرفت خوبی در بانوان این رشته ایجاد کند.

رییس فدراسیون جودو و کوراش در پایان با اشاره به بهبود وضعیت معاش ورزشکاران اظهار کرد : این مورد را فدراسیون فقط می‌تواند پیگیری و مطالبه کند و ورزشکاران اگر بخواهند بدون دغدغه به ورزش خود بپردازند بایستی یک حرکت بزرگ ملی شکل بگیرد تا این مورد هم حل شود.

کوروش خسرویار رییس هیات جودو و کوراش استان خراسان شمالی هم به بیان عملکرد سال ۹۵ و ۹۶ این هیات پرداخت و گفت : پارسال ۱۵ و امسال ۱۶نشان رنگارنگ در این دو رشته کسب کردیم.

انتهای پیام/آ

کسب 16 نشان در رشته جودو وکوراش  توسط نمایندگان استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.