امام جمعه پاوه ؛

مردم ایران با حمایت خود نشان دادند که در کنار زلزله زدگان هستند

امام جمعه پاوه گفت: مصیبت زلزله در استان بزرگ و فراگیر بود ،اما مردم ایران حمایت بسیار خوبی از مردم نمودند و نشان دادند که در کنار هم هستند.

مردم ایران حمایت بسیار خوبی از زلزله زدگان کردندماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه  در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در  دیدار با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی در نجات مجروحان نقش موثری داشته و کار بزرگی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد

وی ادامه داد: در عیادت مصدومان زلزله در بیمارستان طالقانی، آنان از تداوی و رسیدگی، رضایت داشتند و من از زحمت کشان بیمارستان تشکر می کنم.

 ماموستا قادری گفت: بیمارستان قدیم پاوه، دیگر جوابگوی شهرستان نیست و لازم است هرچه سریعتر بیمارستان جدید راه اندازی شودبیماری هایی ازجمله سکته ،قند خون و فشار خون و بیماری های غیر واگیر در شهرستان افزایش داشته که جای بررسی علمی دارد.

وی گفت: شهرستان نیازمند نظارت بیشتر بر فعالیت پزشکان است و با توجه به مرزی بودن پاوه و آمد و شد به کشور همسایه، لازم است نظارت بر موارد بهداشتی جهت پیشگیری از انتشار بیماری ها تشدید شود.

انتهای پیام/ز

 

 شهرستان پاوه  نیازمند نظارت بیشتر بر فعالیت پزشکان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار