تحویل اقلام و تجهیزات امدادی به جمعیت هلال احمر گلستان

اقلام و تجهیزات امدادی مدیریت بحران از طرف استانداری گلستان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تحویل جمعیت هلال احمر گلستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جلسه‌ای که با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی در شهرداری نوده خاندوز گفت: آموزش‌ها در راستای ارتقای سطح دانش علمی و تخصصی و کسب مهارت و در کنار آن برگزاری مانور‌ها و ارائه آموزش‌های همگانی و اهمیت آن در تمام دنیا به عنوان یک مقوله مهم تر است.

وی ادامه داد: باید در همین راستا گام برداشته و اولویت اصلی و مهم در ساعات و روز‌های اولیه را برای رسیدن به ساماندهی درست در مدیریت بحران با حفظ خونسردی و آرامش و آمادگی با تمام توان مهیا کنیم و با آموزش‌های تخصصی در تمام زمینه ها؛ برگزاری مانور سنجش توانایی، ارتقای تجهیزات لجستیکی فنی و سیستم‌های پیشرفته ارتباطی در زمان بحران، اهمیت و تقویت تیم‌های تخصصی و زنده یاب سگ‌های تجسس محقق می‌شود.

احمدی با اشاره به عملکرد خوب و قابل اعتماد تیم مدیریت بحران در حادثه معدن زمستان یورت و سیل شرق استان گفت:: لازم است از دانش روز دنیا عقب نباشیم و در مقوله ایمنی در زلزله هم به لحاظ آموزش‌های لازم و هم به لحاظ زیر ساختی نیازمند آن هستیم تا در این زمینه به طور تخصصی؛ در تمامی سطوح بیشتر کار شود.

مدیرعامل هلال احمر افزود: امیدواریم هلال احمر بتواند با بهره گیری از حمایت‌های مدیران ارشد و در راس آن استاندار پرتلاش و نیرو‌های متخصص داوطلب و مردمی بیشتر از پیش در راه خدمت رسانی به مردم شریف گام بردارد.

درپایان جلسه تفاهم نامه واگذاری ۵ دستگاه از تجهیزات و اقلام امدادی اضطراری مانند، یک دستگاه سیار نانوایی صحرایی، یک دستگاه نانوایی سیار، یک دستگاه سیارآشپزخانه صحرایی، یک دستگاه آشپزخانه سیار، یک دستگاه سیار خبازخانه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تحویل جمعیت هلال احمر شد.

انتهای پیام/م
 

 اقلام و تجهیزات امدادی به جمعیت هلال احمر گلستان تحویل داده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.