پاسخ منفی «میگوئل کولی» به شفر

دستیار مد نظر شفر برای حضور در کادر فنی استقلال به سرمربی آلمانی آبی ها جواب رد داد.

پاسخ منفی میگوئلی کولی به شفربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه وینفرد شفر از مدت ها قبل به دنبال اضافه کردن میگوئل کولی به کادر فنی اش بود اما در نهایت این مربی به شفر آلمانی پاسخ منفی داد.

کولی در صحبت های جدید خود اعلام کرده که اکنون شرایط همکاری با شفر در باشگاه تهرانی را ندارد و در این باره نوشته است: ابتدا باید بگویم از شفر پیشنهادی خوبی برای همکاری در استقلال داشتم و این مسئله خیلی توجه من را به خود جلب کرد چرا که هم به شفر ملحق می شدم و هم از طرف دیگر دستمزد خوبی دریافت می کردم و همچنین درهای جدیدی برای فرصت های دیگر برایم باز می شد، اما هرچه تلاش کردم تا وجدانم را برای جدایی از تیم ملی جامائیکا آرام کنم نتوانستم و در نهایت قید همکاری با استقلال و شفر را زدم.

کولی بیان کرد: خودم هم دوست نداشتم پول را از دست بدهم اما تمام ذهنم بر این بود تا به ایران نروم چرا که من نمی خواستم پسرانم را ترک کنم. آنها در مسابقات بودند و اگر آنها را ترک می کردم هرگز خودم را نمی بخشیدم.

او افزود: با توجه به اینکه می دانم استقلال یکی از بهترین باشگاه های آسیا است و بارها قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده اما نتوانستم به این تیم بروم. اکنون شفر سرمربی استقلال است. مربی آلمانی بسیار با ثباتی که شاید بعد از جام جهانی درهای زیادی به سمت او باز شود، چون تیم های ملی بعد از مسابقات روسیه برای جام جهانی بعدی برنامه ریزی خواهند کرد و بدون شک یکی از گزینه های آنها این مربی خواهد بود.

با توجه به صحبت های میگوئل کولی می توان اعلام کرد که پرونده حضور این مربی در استقلال مختومه شده است و او در این مقطع صلاح می داند که در همان جاماییکا به کار خود ادامه دهد.

از طرفی میگوئل کولی در پست جدید اینستاگرامی خود عکسی از جشن کریسمس استقلالی ها را به نمایش گذاشته است که این موضوع هم می تواند از علاقه اش به استقلال و آمدن به این تیم باشد و هم رد پیشنهاد شفر که از نظر او سرمربی آلمانی استقلال مربی بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/

مربی جاماییکایی پیشنهاد استقلال را رد کرد !

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار