فوتبالیست جوان قمی پاداش خود را به موسسه محک اهداکرد

فوتبالیست جوان قمی که در مسابقات حرکات نمایشی کشور صاحب عنوان شده بود اعلام کرده که پاداش خود را به موسسه محک اهدا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مهدی واعظ زاده زرنق  اظهار داشت: مسابقات حرکات نمایشی با توپ از جمله ضربات روپایی با توپ که در سطح کشوری به میزبانی تهران برگزار شد دارای سطح فوق العاده ای بود و خوشحالم که توانستم در این مسابقات رتبه سوم را از آن خود کند.

وی افزود: پیش از حضور در این مسابقات اعلام کرده بودم که در صورتی که روی سکوهای اول تا سوم قرار بگیرم پاداش خود را به هر رقمی که باشد به موسسه حمایت از کودکان سرطانی محک اهدا می‌کنم و خوشحالم که خداوند، توفیق این عمل خیر را نصیب من کرد.

بازیکن سابق صبای قم گفت: همیشه به دنبال فرصتی بودم تا مظلومیت کودکان مبتلا به سرطان و دشواری‌هایی را که خانواده‌های آن‌ها به آن دچار می‌شوند را به نوعی در معرض دید همه قرار دهم و گرچه پاداش من از این مسابقات مبلغ ناچیزی بود اما همین که نام کودکان سرطانی و مشکلات آن‌ها در این رویداد برده شد و مردم به آن‌ها توجه کردند برای من جای خوشحالی دارد.

واعظ زاده زرنق بیان داشت: رقابت‌های روپایی قهرمانی کشور با حضور ورزشکاران پرتعدادی از تمامی استان‌ها برگزار شد و خوشبختانه توانستم در جایگاه سوم بایستم و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کنم البته رقبای سرسختی داشتم و حتی در صورتی که تمرین کافی داشتم می‌توانستم حتی صاحب مقام نخست شوم.

وی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور روپایی در رده سنی نوجوانان و جوانان - بزرگسالان در کانون فرهنگی تربیتی قدس تهران زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و باید از شرکت تکنیک به عنوان یکی از برندهای تولید کننده پوشاک ورزشی نیز که برای حضور در این مسابقات از من حمایت کردند قدردانی کنم.

فوتبالیست جوان قمی تصریح کرد: قرار است برای حرکات نمایشی، از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی تیم ملی تشکیل شود و قرار است نفرات برتر مسابقاتی که در تهران برگزار شد عضو تیم ملی شوند.

انتهای پیام/ح

پاداش موفقیت در مسابقات حرکات نمایشی را به «موسسه محک» اهدا کردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار