افزایش سهم صنعت در اقتصاد مازندران

سهم صنعت در اقتصاد مازندران باید دو برابر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در نشست با مدیران واحد‌های صنعتی شاخص استان با اشاره به اینکه هر چه تولید استان قوی‌تر باشد اقتصاد قوی‌تر می‌شود گفت: از صنعت مازندران در جهت توسعه کامل حمایت می‌کنیم و امیدواریم با اقدامات و برنامه‌های پیش رو سهم صنعت در اقتصاد استان دو برابر شود.

وی بابیان اینکه مازندران دارای سرزمین، منابع و نیروی انسانی بسیار مستعدی است که باید با مدیریت صحیح درروند توسعه نقش خود را ایفا نماید، افزود: استراتژی توسعه مازندران، از گذشته، بر کشاورزی نهاده شده و توسعه صنعتی در آن به‌درستی لحاظ نشده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سهم صنعت در اقتصاد استان بر اساس آمار‌های بیان‌شده ۱۵ درصد است، گفت: باید با ایجاد صنایع رقابتی، سهم قابل‌ملاحظه‌ای از بازار بیرون را در اختیار بگیریم.

وی نظام بازرگانی کشور را ضعیف ارزیابی نمود و افزود: باید با ایجاد یک نظام بازرگانی قوی و سالم، صنایع رقابتی را پایدار کنیم و توسعه تکنولوژی به هنگام را شاهد باشیم و سهم ما از بازار ارتقا یابد.

اسلامی بابیان اینکه تسهیلات باید به واحد‌های تولیدی پویا و فعال تزریق شود چرا که چرخ صنعت و تولید قدرتمند، هیچ‌گاه از حرکت و از رقابت بازنمی‌ایستد افزود: هوشمندی، مراقبت، نظارت، پشتیبانی و حمایت به هنگام، موجب توسعه صنایع پویا است.

انتهای پیام/ م

دو برابر شدن سهم صنعت در اقتصاد مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار