شهردار خاش:

نشت بنزین، خودروی وانت را در خاش به آتش کشید/ راننده جان سالم به در برد + عکس

شهردار خاش گفت: یک دستگاه خودروی سواری وانت در این شهرستان طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان، حریق بدون تخلیه مسیر مهار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش اظهار کرد: در پی تماس یک نفر از شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرستان خاش حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو وانت سوخت اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی خاش یک دستگاه خودرو آتش نشانی به همراه چهار نیرو و همه تجهیزات را به محل اعزام و سایر خودرو‌های آتش نشانی را در حالت آماده باش قرار داد.

نشت بنزین، خودروی وانت را در خاش به آتش کشید/ راننده جان سالم به در برد + تصاویر

تمندانی با بیان اینکه خودروی وانت در قسمت موتور به علت نشت بنزین طعمه حریق شد، گفت: آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت نکات ایمنی به سرعت سیستم برق و سوخت رسانی را قطع و حریق را به طور کامل اطفاء و از سرایت آن به دیگر قسمت‌ها جلوگیری کردند و علی رغم عملکرد سریع نیرو‌های آتش نشانی، خودرو به طور صد درصد در آتش سوخت.

وی ادامه داد: با اطلاع به موقع با سامانه امدادی ۱۲۵ خوشبختانه از خسارت مالی فراوان جلوگیری به عمل آمد.

تمندانی خاطرنشان کرد: راننده این خودرو در لحظه اولیه از خودرو خارج شده بود و خودرو سرنشین دیگری نیز نداشت و بدون خسارت جانی مهار و خاموش شد.

نشت بنزین، خودروی وانت را در خاش به آتش کشید/ راننده جان سالم به در برد + عکس

شهردار خاش به رانندگان توصیه کرد: همراه داشتن یک عدد کپسول آتش نشانی (خاموش کننده‌ای دستی) در خودرو الزامی است تا در مواقع حادثه ساز و قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی سرنشینان بتوانند از پیشروی آتش جلوگیری و یا حریق را به طور کامل اطفا ء. کنند.

انتهای پیام/ع

 خودروی وانت طعمه حریق شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار