تشکیل 121 پرونده تخلفات صنفی در کردستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از تشکیل 121 پرونده تخلفات صنفی در استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرزاد سردارزاده رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان به  نقش ملموس مشارکت‌های مردمی در رونق بازار اشاره و گفت: در 7 روز گذشته از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 160 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها 47 مورد تخلف احراز شده است.

 رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از انجام 2 هزار و 169مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار در این مدت خبر داد و گفت: 140 مورد تخلف در این بازرسی‌ها کشف شده است.

 سردارزاده خاطرنشان کرد: در این رابطه 121 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

 وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع 251 میلیون و 287 هزارریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

 رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/ د م

انجام 2 هزار و 169مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.