هشدار به زمین خواران/ آزادسازی سه هزار مورد از اراضی از دسترس افراد سودجو

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ماهانه حدود سه هزار مورد از این اراضی و اموال توسط یگان شناسایی و از دسترس افراد سودجو خارج شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی عباس نژاد روز شنبه در مراسم معرفی فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان ایلام اظهار داشت: با توجه به تهدیداتی که در سال های اخیر نسبت به تصرف اموال و زمین های دولتی توسط زمین خواران شکل گفته بود، با هماهنگی ارگان های مسئول یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن تابستان سال گذشته ایجاد شد.

وی ادامه داد: مسئولان این یگان تمام تلاش و توان خود را به منظور صیانت از اموال و زمین های دولتی بکار گرفته تا دست زمین خواران را از تعدی به این اموال که متعلق به بیت المال است، کوتاه کنند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: خوشبختانه تمامی استان های کشور هم اکنون شاهد حضور پررنگ و فعالیت چشمگیر نیروهای این یگان است و در طول فعالیت کوتاه آن توانسته اقدامات شایسته و چشمگیری را در کارنامه خود به سمت برساند.

سرهنگ عباس نژاد اضافه کرد: با وجود آنکه تنها ۱۶ ماه از فعالیت این یگان می گذرد ولی ماهانه حدود سه هزار مورد از این اراضی و اموال توسط یگان شناسایی و از دسترس افراد سودجو خارج شده است.

وی ارزش اموال و دارایی هایی که طی این مدت توسط یگان حفاظت زمین و مسکن شناسایی و به بیت المال بازگردانده شده را حدود ۴ هزار میلیارد تومان ارزیابی کرد.

فرمانده یگان حفاظت ملی زمین و مسکن به زمین خواران هشدار داد هرچه سریع تر نسبت به عودت این اموال به دولت اقدام کنند در غیر این صورت با برخورد قاطع و قانونی مواجه شده و به سزای اعمال غیر قانونی خود خواهند رسید.

در پایان این مراسم با تقدیر از علی مهری، فریدون یاسمی به عنوان فرمانده جدید این یگان در استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/ب

وضعیت زمین خواری در ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.