سرپرست معاونت عمرانی استانداری ایلام منصوب شد

در مراسمی و با حضور استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی احمد کرمی به عنوان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام معرفی شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری ایلام منصوب شد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ظهر امروز در مراسمی و با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی احمد کرمی به عنوان معاون عمرانی استانداری ایلام معرفی شد

کرمی از بهمن ماه سال 1392 تاکنون به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام مشغول خدمت بوده است.

کرمی کارشناس عمران و دانشجوی دکتری برنامه‌ریزی شهری است که دوران مدیریت خود را در معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری ایلام آغاز و پس از آن به عنوان فرماندار شهرستان دره‌شهر منصوب شد.

وی سپس 33 ماه به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خدمت کرد و با حکم محمدرضا مروارید به عنوان مشاور استاندار در امور زیربنایی منصوب و از بهمن ماه سال 1392 تاکنون در سمت مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام مشغول به خدمت است.

ارتباط حسنه این مسئول با اصحاب رسانه و جذب بیش از 553 میلیارد تومان اعتبار عمرانی، بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت در جریان زلزله سال 93 مورموری و سیل سال 94 استان ایلام، احداث 5 هزار واحد مسکونی نوساز و تعمیر بیش از 42 هزار واحد مسکونی استان در دوران حضور وی در مدیریت بحران ایلام این اداره کل را به کانون توجه خبرنگاران تبدیل کرده بود.

انتهای پیام/ د

انتصاب در استانداری ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.