استمرار اجرای طرح زوج و فرد در تبریز

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی از استمرار اجرای طرح زوج و فرد در محدوده‌ی طرح « L.E.Z » در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ ناصر میکائیلی رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اجرای طرح و زوج و فرد در تبریز استمرار خواهد داشت، گفت: به تدریج به شلوغی و تردد ماشین‌ها در آستانه‌ی عید نیز نزدیک می‌شویم، از این رو تلاش خواهیم کرد که طرح «زوج و فرد» ادامه داشته باشد.

وی با تکذیب داوطلبانه بودن طرح «زوج و فرد» در تبریز اضافه کرد: در تلاشیم که با همکاری و مساعدت مردم عزیز تبریز طرح زوج و فرد را در تبریز جا بیندازیم و مشکل ترافیک در هسته مرکزی تبریز که سال‌های سال جزو مطالبات مردمی است، مرتفع شود.

میکاییلی با تاکید بر اینکه هم‌کنون طرح زوج و فرد در محدوده‌ی طرح « L.E.Z » اجرا می‌شود، گفت: ملاحظات ویژه‌ی روزهای جمعه نیز متعاقبا اعلام خواهد شد، چرا که در تمامی شهرهای دنیا که طرح زوج و فرد در آن‌ها اجرا می‌شود، برای روز جمعه محدودیت‌های خاصی در نظر گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر اینکه تردد خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده‌ی طرح L.E.Z ، مبلغ 50هزار تومان جریمه دارد، افزود: تردد خودروهای غیرمجاز در طرح «زوج و فرد» نیز جریمه خاص خود را دارد که با توجه به کد جریمه‌ی مربوطه اعمال قانون خواهد شد.

انتهای پیام/ش


جریمه برای رانندگان خودروهای فاقد معاینه فنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر فرامرزی
۱۳:۲۶ ۲۱ دی ۱۳۹۶
باسلام ووقت بخیر اینجانب قبلاازپلاک خودروشخصی استفاده میکردم وازناحیه پامشکل دارم وبااصراردوستان اقدان به اخذپلاک باآرم ویلچر نمودم ولی فرقی باپلاکهای شخصی رااحساس نکردم
وازمکانهای طرح ترافیک نمی توانیم ترددکنیم وحتی ازپارکینک هم همانندشخصی هااستفاده میکنیم وحتی میگفتندارمحلهایی که تاکسی واتوبوس میرودماهم میتوانیم برویم که همیشه مانع میشوندوفرقی بین پلاکهای دارای آرم ویلچر وشخصی نمی بینم حال سوال این است که خواهشمنداست نسبت به فرق شماره هااین بنده خداراراهنمایی فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۵۱ ۰۲ دی ۱۳۹۶
لطفا ساعت طرح رو هم اعلام کنین، از ساعت چند تا ساعت چند