قدردانی مدیرکل زندان های فارس از مدیرکل زندان های استان ایلام

سید حشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان های فارس از زحمات عبدالمجید کشوری معاون پیشین سلامت و اصلاح و تربیت زندان های فارس و مدیرکل جدید زندان های استان ایلام با حضور مسئولین ستادی و حمید محمدی مدیر زندان مرکزی شیراز با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد.

قدردانی مدیرکل زندان های فارس از مدیرکل زندان های استان ایلام

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلاممدیرکل زندان های فارس بیان کرد: معاونت سلامت، اصلاح و تربیت در جایگاه بسیار گسترده ای قرار دارد و تمامی برنامه های فرهنگی، اشتغال، حرفه آموزی، مرکز مراقبت، انجمن حمایت از زندانیان، بهداشت و درمان و … در این حوزه انجام می شوند و طی ۳ سال گذشته و فعالیت آقای کشوری در این معاونت اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: این اداره کل در حوزه اقامه نماز، کتابخوانی، بهداشت و درمان، اشتغال و فرهنگی مقام های خوبی در سطح استان و کشور کسب نموده است.حیات الغیب گفت: هر فردی در هرجایگاهی که قرار دارد هرکاری در زمان مسئولیت خود انجام دهد به عنوان یک کار ماندگار و باقیات و صالحات برای وی محسوب می شود.

مدیرکل زندان های فارس اضافه کرد: از زحمات اثربخش آقای کشوری طی خدمت ۳ ساله در زندان های فارس قدردانی می نمایم و در مسئولیت جدید برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: جایگاه استان فارس با حمایت های آقای حیات الغیب، شتاب خوبی در عرصه زندانبانی داشته و از نظر استانداردهای زندانبانی ارتقاء یافته است.وی رمز موفقیت مدیرکل زندان های فارس را همدلی و وفاق جمعی ایجاد شده بین کارکنان دانست و در ادامه با اهداء لوح سپاس از مدیرکل زندان های فارس قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

قدردانی از مدیر کل زندان های استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.