سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان: کولیبالی امشب به تبریز می‌رود

یعقوب پیری گفت: امشب (شنبه) کولیبالی مستقیم به تبریز می‌رود تا با نظر کادرفنی مقابل تراکتورسازی بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، موسی کولیبالی، مدافع مالیایی باشگاه استقلال خوزستان که در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال به کشورش سفر کرده بود، و حاضر نبود به ایران بازگردد با مذاکرات متعدد با مالک باشگاه تصمیم گرفت به ایران بیاید و مستقیم به تبریز برود.

این بازیکن اهل کشور مالی که قرار بود با پایان استراحت چند روزه به ایران بازگردد و با وجودی که مسئولان باشگاه استقلال برای او بلیت تهیه کرده بودند، از سفر به ایران خودداری کرد و خواستار دریافت مطالباتش شده است، اما یعقوب پیری، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با مذاکرات مسئولان باشگاه و کولیبالی قرار شده او امشب به تبریز برود و مهیا بازی شود. اگر کادرفنی صلاح بداند کولیبالی فردا ( یکشنبه ) بازی می کند و در غیر اینصورت نیمکت نشین است.

البته او در 2 هفته گذشته با استقلال خوزستان هیچ تمرینی نکرده است و باید دید ویسی او را از ابتدا در زمین می گذارد یا خیر؟

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان فردا ( یکشنبه ) و از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کولیبالی به ایران آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.