برگزاری همایش پیوند‌های آسمانی در مشهد

همایش پیوند‌های آسمانی با حضور ۱۸۰ زوج جوان طلبه حوزه علمیه خراسان در محل سالن همایش‌های مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

برگزاری همایش پیوند‌های آسمانی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام محمد اسماعیلیان معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در همایش پیوند‌های آسمانی با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یک نهاد حوزوی است که متکفل امور مرتبط با خانواده طلاب است، گفت: در واقع این مرکز یکی از فراگیرترین دستگاه‌ها در زمینه فرهنگی، معیشتی، درمانی و... است.


وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ماموریت‌های تعریف شده برای این مرکز، ارائه خدمات به طلاب و حوزویان به صورت هدفمند برای رسیدن به خانواده تراز و الگو است، گفت: طلاب و روحانیونی که فعالیت گسترده علمی، تبلیغی و پژوهشی دارند از خدمات بهتر و بهینه‌ای برخوردار هستند.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در ادامه با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها و مباحث مهم ارتقای سطح کیفی زندگی طلاب و روحانیون است، به نقش مهم آموزش در ارتقای سطح کیفی خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: در این همایش کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های ارتباطی در زندگی با موضوعات «روان‌شناسی زن و مرد» به‌صورت عمومی و «روابط عاطفی و رضایت زناشویی زوجین» ارائه خواهد شد.


انتهای پیام //ف. ف.
 


همایش پیوند‌های آسمانی ویژه طلاب در مشهد برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار