برنامه تیم ملی کریکت افغانستان تا سال 2023

شورای جهانی کریکت اعلام کرد که تیم ملی کریکت افغانستان قرار است ۱۴ رقابت تست یا پنج روزه را از سال‌ ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ بازی کند.

برنامه تیم ملی کریکت افغانستان تا سال 2023به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شورای جهانی کریکت اعلام کرد که تیم ملی کریکت افغانستان قرار است ۱۴ رقابت تست یا پنج روزه را از سال‌ ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ بازی کند.

این تقسیم اوقات نشان می‌دهد که افغانستان ۴۱ مسابقه یک روزه بین‌المللی و ۳۳ مسابقه ۲۰ دور را نیز در جریان این دوره چهار ساله بازی می‌کند.

بر اساس گزارشات، تمام اعضای شورای جهانی کریکت در ماه فبروری سال آینده میلادی تقسیم‌ اوقات خود را به این شورا ارائه می‌کنند و سپس تقسیم اوقات نهایی در جلسه عمومی سالانه اعلام می‌شود.

در ۲۱ قوس امسال گزارش شده بود که افغانستان ۱۳ مسابقه تست در جریان این چهار سال خواهد شد و رقیبانش استرالیا، ایرلند، زیمبابوی، بنگلادش و ویست اندیز خواهند بود.

این گزارش افزده بود که هفت مسابقه به میزبانی افغانستان و شش مسابقه به میزبانی کشورهای دیگر برگزار می‌شود.

همچنین افغانستان ۱۴ مسابقه پنج روزه در این دوره خواهد داشت. تقسیم اوقات جدید نشان می‌‎دهد که افغانستان در مقابل پاکستان نیز بازی می‌کند.

افغانستان در ماه جون سال جاری میلادی عضویت کامل شورای جهانی کریکت را به دست آورد و قرار است که سال آینده نخستین مسابقه پنج روزه را با هند بازی کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار