شناسایی و معرفی تولید‌های فاخر دفاع مقدس هنرمندان به جامعه جهانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: حماسه‌های دفاع مقدس را با تولید‌های فاخرهنرمندان می‌توانیم به نسل جوان، آیندگان و جامعه جهانی بشناسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در اختتامیه جشنواره شعر بومی محلی مازندران که در امامزاده عبدالحق زیراب برگزارشد، گفت: فعالیت کسانی که قلم به دست می‌گیرند تا حماسه‌ها فراموش نشود، جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در همه جای دنیا برای رزمندگان خود اثر فرهنگی و هنری تولید می‌کنند تا قهرمانان و دلاوری‌های آنان را بشناسند، افزود: در دفاع مقدس حماسه‌هایی خلق شد که ممکن است تکرار نشود که با تولید‌های فاخر هنرمندان به نسل جوان، آیندگان و جامعه جهانی بشناسانیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تنوع فرهنگی در طول تاریخ تقویت کننده حرکت‌های آرمانگرایانه و بزرگ در حفظ و حراست کشور شد.

جاودانی با بیان اینکه تاریخ دیرپای ایران با محوریت زندگی مسالمت آمیز بین اقوام و دین اسلام با محوریت برتری بر اساس تقوا از عوامل صیانت از تنوع فرهنگی در ایران است، افزود: از برگزاری برنامه‌هایی با محوریت سنت‌ها و گویش‌ها و آیین‌های مازندرانی حمایت می‌کنیم.

در این آیین از برگزیدگان خدمات فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام/آ

اختتامیه دومین جشنواره شعر بومی محلی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار