شاه علیدوست: اصلا خطای پنالتی انجام نشد

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: صحنه‌ای که داور مسابقه پنالتی اعلام کرد، اصلا خطایی رخ نداد.

شاه علیدوست:تصور نمی کنم پنالتی اتفاق افتاده باشد/دایی اصلا رضایت به جذب بازیکن ضعیف نمی دهدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه شاه علیدوست هافبک تیم سایپا پس از دیدار این تیم مقابل سپاهان درباره بازی گفت: بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم به خوبی بازی کردیم، اما پس از گلزنی فکر می‌کنم ناخودآگاه تیم مان عقب نشست. نتیجه یک بر صفر نتیجه مطمئن نیستی و باید از موقعیت‌های مان استفاده می‌کردیم تا اختلاف مان را با سپاهان بیشتر می کردیم، اما این اتفاق نیفتاد. بازهم در یک صحنه بر علیه مان پنالتی گرفته شد که باید دید نظر کارشناسان در مورد این صحنه‌ای که داور پنالتی اعلام کرد، چیست. بازی سنگینی بود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم که این اتفاق رخ نداد.

 او درباره خطا بودن و یا نبودن صحنه پنالتی گفت: ما هم صحنه را دیدیم و در ضمن خود سرمربی مان هم این صحنه را به طور کامل مشاهده کرد و به طور حتم در نشست خبری درباره آن صحبت می کند، اما تصور نمی‌کنم پنالتی بود. علی قلی زاده پشت به توپ بود و اگر توپ هم به دست او خورده باشد آنقدر نزدیک بود که به نظرم نمی‌توانست پنالتی باشد. اما نظر داور قابل احترام است و کارشناسان درمورد این صحنه بهتر می‌توانند اظهار نظر کنند.

 هافبک نارنجی پوشان درباره اینکه آیا بازیکنی قرار است به این تیم اضافه شود یا خیر، گفت: تیممان خیلی خوب است. جوانان خوبی در ترکیب مان داریم و علی دایی هم به دنبال جذب بازیکنی است که بتواند از نفرات فعلی یک سر و گردن بالاتر باشد، چرا که دایی اصلا رضایت به جذب بازیکن ضعیف نمی‌دهد و دوست دارد بازیکنان توانمند را به مجموعه تیم اضافه کند.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم سایپا درباره تساوی این تیم مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار