دل گویه‌های کاپیتان غلامی

محمد غلامی از وضعیت بحرانی تیم سارویه به عجز آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد غلامی کاپیتان تیم والیبال سارویه ساری که تمام سنگینی مشکلات تیم بحران زده تیم سارویه را از همان روز جذب بازیکن تا روز‌های سنگین بلاتکلیفی به دوش می‌کشد از کاشان با ما تماس گرفت که برای رفتن به این شهر و بازی با رعد پدافند کاشان با ماشین‌های خطی دور میدان امام ساری با ٨ بازیکن رهسپار این شهر شدند.

محمد غلامی و ٨ بازیکن دیگر با هزینه شخصی و تاکسی به زحمت خود را به کاشان رسانده بودند تا در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال کشور مقابل رعد پدافند قرار گیرند، اما بی تدبیری‌ها و کش و قوس‌های مسئولین ساری در حمایت یا کناره گیری از لیگ کار دست این تیم داد و به غلامی و یارانش اجازه بازی داده نشد.

غلامی که پس گلایه از مسئولان شهری با پاسخ تمام شدن بودجه ٣ میلیارد تومانی شهرداری مواجه شد ،گفت:از شهردار که همیشه ناجی بحران‌ها بوده درخواست حل مشکل این تیم میکنم.

غلامی که بسیاری از بازیکنان به اعتبار او به ساری آمده بودند و حالا هم او را می‌شناسند گفت:از مدیران شهری درخواست دارم توضیح دهند این بودجه ٣ میلیاردی در کجای ورزش شهر ساری هزینه شده که تیم‌های ساحلی شهریار، و فوتسال شهروند هم از بی پولی و عدم پرداخت رنج می‌برند، در صورتی که این مبلغ بودجه کامل هر سه تیم ساروی را کفاف می‌داد.

کاروان بی مالک ساروی غریبانه در کاشان تا عصر امروز به سر برد تا شاید با اقدامات مسئولان ساروی بازی این دو تیم فردا برگزار شود، اما با جواب ردی که بر سینه آن‌ها خورد از قم در حال بازگشت به ساری هستند، این درحالی است که تا الان پول نبود و بازیکن نبود، اما حالا در نبود پول بازیکن هست، اما اکبری سرپرست و تقوی رییس هییت والیبال مازندران با ارسال نامه‌ای خواستار کناره گیری از لیگ شدند؟!

انتهای پیام/آ

کاپیتان غلامی از تیم بحران زده سارویه می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.