حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

احتمال برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور در بهمن ماه

معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: احتمالا بهمن ماه آزمون معلمان برای اعزام به خارج از کشور برگزار شود.

احتمال برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور در بهمن ماهعلی حسینی معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در گفت‌وگوبا خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد برگزاری آزمون برای اعزام معلمان به خارج از کشور اظهار کرد: قرار بر این بود تا کارهای مقدماتی آزمون در پاییز انجام شود اما با توجه به تغییر و تحولات وزارتخانه این فرآیند به تاخیر افتاده و تا یکماه آینده و به روز کردن روند کار شرایط اعزام مشخص می‌شود.

 وی ادامه داد: اگر آزمون برگزار شود دو ساله خواهد بود و هر ساله حدود 200الی 250 معلم نیاز داریم تا  به مدارس خارج از کشور اعزام شوند.

 معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج گفت: با توجه به شرایط کاری که داریم زمان برگزاری آزمون احتمالا بهمن ماه خواهد بود اما هنوز این مسئله قطعی نیست.

 پیگیری برای بازگشایی مدرسه شار‌جه

 حسینی در مورد بازگشایی مدرسه شار‌جه اما‌رات گفت: برای بازگشایی این مدرسه در حال پیگیری هستیم تا ارتباطی با امار‌ات برقرار شود.

 وی عنوان کرد: علی‌رغم پیگیری آموزش و پرورش و وزارت خارجه طرف امار‌اتی اقدامی نکرده و فعلا مدرسه بسته شده است ولی دانش‌آموزان ‌محصل در این مدرسه برای ادامه تحصیل به مدارس دیگر امارات منتقل شدند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سما
۱۴:۵۲ ۰۵ دی ۱۳۹۶
ممنون میشم اگر بمحض انتشار شیوه نامه این ازمون اطلاع رسانی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۹:۵۵ ۰۲ دی ۱۳۹۶
سلام چطور در این آزمون ثبت نام کنیم؟ آدرس سایت و ...؟؟/
آخرین اخبار