امام جمعه میاندوآب؛

تکریم ارباب رجوع در اولویت کار مسئولان باشد

امام جمعه میاندوآب گفت: رمز بقای انقلاب و گسترش انقلاب اسلامی و استحکام این نظام دشمن شکن، خدمت رسانی به مردم شهید پرور و تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به رمز بقای نظام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مردم همیشه در صحنه بوده و امتحان خود را به خوبی پس داده اند و اکنون وظیفه مسئولان است که به نقش خود در قبال مردم عمل کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: رمز بقای انقلاب و گسترش انقلاب اسلامی و استحکام این نظام دشمن شکن، خدمت رسانی به مردم شهید پرور و تکریم ارباب رجوع است.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: باید رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت مسئولان قرار داشته باشد چرا که این کار مردم را به نظام و انقلاب جذب می‌کند.

حسن زاده با بیان اینکه مسئولان باید بر سر خدمت به مردم رقابت داشته باشند، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، رقابت صحیح و مقبول، رقابت بر سر خدمت رسانی به مردم است و مسئولان نیز باید به این موضوع توجه داشته و همه احزاب و گروه‌های مختلف برای خدمت رسانی به مردم با یکدیگر رقابت داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه همه مسئولان و قانونگذاران باید برای برقراری عدالت در جامعه تلاش کنند، تصریح کرد: باید عدالت اجتماعی در جامعه برقرار شده و اجازه ندهیم که فاصله طبقاتی ایجاد شود.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با بیان از عدالت نیست که حقوق یک کارگر زحمتکش با دستان پینه بسته، چند درصد اندک افزایش یافته و حقوق فردی دیگر میلیونی افزایش یابد، اظهار کرد: این در شان نظام و انقلاب نیست و باید از این رفتار‌های اشرافی گری که علما و مراجع را نیز به واکنش وا داشته است، خودداری کرد.

وی گفت: مسئولان و قانونگذاران باید برای مساوات درحقوق تلاش کنند و این موضوع را همواره در نظر داشته باشند.

حسن زاده با تقدیر از اقدام انقلابی مبین عباسی، ورزشکار میاندوآبی که از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی انصراف داد، افزود: این اقدام، نمونه یک اقدام انقلابی بود که توسط ورزشکار میاندوآبی انجام شد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه میاندوآبی‌ها استکبارستیز بوده و در هشت سال دفاع مقدس این موضوع را نشان دادند، اظهار کرد: امروز این جوان میاندوآبی، ادامه دهنده راه شهید باکری افتخار میاندوآب و ۸۵۰ شهید این شهرستان بوده و نشان داد که میاندوآبی‌ها استکبار شکن هستند.

وی گفت: عباسی نشان داد که از پوریای، ولی‌های زمان و رویش‌های انقلاب بوده و در مقابل ظلم می‌ایستد و علی رغم آمادگی بالا حاضر نیست در مقابل نماینده رژیم غاصب و اشغالگر قدس مبارزه کند و این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

حسن زاده هم چنین با تاکید بر استقبال پرشور و گسترده از این ورزشکار پهلوان، تصریح کرد: مسئولان برنامه ریزی خوبی برای استقبال از وی داشته باشند و ما نیز در نماز جمعه از وی تجلیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری می‌تواند مردم را به انقلاب و نظام جذب کند، اظهار کرد: بنده همان حرف‌ها و خواسته‌های مردم را مطرح می‌کنم و مردم نیز می‌خواهند که نخستین کار شورای شهر و شهرداری خدمت رسانی به آن‌ها باشند و به سمت عمران و آبادانی حرکت کنند

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر نباید سیاسی شود، خطاب به اعضای شورای شهر، تصریح کرد: اجازه ندهید شورای شهر به شورای سیاسی تبدیل شود و همه باید دست در دست هم داده و چهره شهر را به چهره‌ای مردم پسند و مورد رضایت مردم تبدیل کنیم و در این میان هم به ظاهر و هم به چشم انداز شهر توجه داشته باشید.



انتهای پیام/ن.م
 

اجازه ندهید شورای شهر به شورای سیاسی تبدیل شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.